Jennifer Anistons bröst

• Thread starter Thread starter IO
  • Start date Start date
honkiie skrev:
Eftersom att jag är praktikant så tror jag inte jag får ge ut rabatt till någon annan än mig själv är jag rädd.

Du kan kanske sno en?
Det finns fler platser på min åtråvärda kompislista.

Bikerbitch skrev:
Är du van vid snyggare bröst eller? Är man kräsen blir man utan..

Kolla snabbt på bild två och kolla sen snabbt på dina egna. Ändrat uppfattning nu? :tungan

Tittade bara på bild två och där ser dom inte fina ut. bild 1 är en helt annan sak.

Markus skrev:
Du kan kanske sno en?
Det finns fler platser på min åtråvärda kompislista.
Det är en släkting som äger stället och om gudfadern lärt mig nånting så är det don't ever turn your back on the family.

Fast iofs så kanske kompislistan är mer åtråvärd.

prulle skrev:
Kolla snabbt på bild två och kolla sen snabbt på dina egna. Ändrat uppfattning nu? :tungan
Tittade bara på bild två och där ser dom inte fina ut. bild 1 är en helt annan sak.

Är väl mest själva bröstvårtorna som ser lite annorlunda ut än vad jag också är van vid. Men o andra sidan skulle du säkert vara lycklig om du fick talla lite på dom ändå, eller hur? Erkänn ;)

Inga snygga tuttar...

Det jag undrar däremot är vad hon äter för chokladkaka. Ser jättegod ut.

Bikerbitch skrev:
Är väl mest själva bröstvårtorna som ser lite annorlunda ut än vad jag också är van vid.

Annorlunda? Är väl inte så annorlunda direkt, har sett å klämt på flertalet liknande ... ehum ... sett på bild ... ehh .... läst om alltså, jag håller inte på med sådant ... jag skruvar bara hoj på kvällarna

kiko skrev:
Annorlunda? Är väl inte så annorlunda direkt, har sett å klämt på flertalet liknande ... ehum ... sett på bild ... ehh .... läst om alltså, jag håller inte på med sådant ... jag skruvar bara hoj på kvällarna

Annorlunda mot mina. Jag har inte sett överdrivet mycket bröst i mina dagar får jag lov att erkänna. Men det är ju inget fel på hennes bröst. Dom ser helt normala och friska ut.
Alla är vi ju olika liksom, inga bröstvårtor är nog likadana ;)

Det var la inget ovanligt med dom.. tyckte dom vart helt okey.

IO skrev:
För eventuellt intresserade:

Aftonbladets artikel

BILD
BILD 2

Vet inte om det är ok att posta sånt här skit men lås tråden då.

Jag vill inte vara någon "glädjedödare" men första bilden är INTE Aniston. Urgammal ( ca 1-2 år ) Har dom sedan länge i hrmmm.....samlingarna..... :rolleyes:

Andra bilden däremot skall enligt vissa källor vara Aniston. Dock ca ett år gammalt kort som någon Papparazzi lyckats ta när hon solbadade.
Så det är alltså inte första gången hon fastnat topless på bild.

Har hela bildserien. ( Fake/Look aliken asså )

Lobo Gixxer skrev:
Jag vill inte vara någon "glädjedödare" men första bilden är INTE Aniston. Urgammal ( ca 1-2 år ) Har dom sedan länge i hrmmm.....samlingarna..... :rolleyes:

Andra bilden däremot skall enligt vissa källor vara Aniston. Dock ca ett år gammalt kort som någon Papparazzi lyckats ta när hon solbadade.
Så det är alltså inte första gången hon fastnat topless på bild.

Har hela bildserien. ( Fake/Look aliken asså )

Kul att det är någon som har koll på läget...

Bikerbitch skrev:
Annorlunda mot mina. Jag har inte sett överdrivet mycket bröst i mina dagar får jag lov att erkänna. Men det är ju inget fel på hennes bröst. Dom ser helt normala och friska ut.
Alla är vi ju olika liksom, inga bröstvårtor är nog likadana ;)
Jaha, det där var intressant, hur ser dina bröstvårtor ut då? :näsblod :banana

Bara för att kunna förstå hur du menar alltså.... :)

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back