Jeep Wrangler.

Japp, nu måste jag försöka övertyga min bättre hälft om att det här e rätt bil till henne

Lartes skrev:
Japp, nu måste jag försöka övertyga min bättre hälft om att det här e rätt bil till henne

Haha, så du kan låna den ner till stranden eller? Haha...

Häng på i helgen då... :)

Fan va segt med matnyttiga svar, kanske får placera min röv inne hos grabbarna på Zatzy eller Lazzat... Men dom verkar iofs bara intresserade av trimmade jappsare och annat skräp.... =)

Så den här kommer inte SBP bli glada å se? Hehe...
23599_b.jpg

Last edited:
Jaja... I värsta fall får jag kränga på originalhjulen...

Zana skrev:
Jaja... I värsta fall får jag kränga på originalhjulen...

Har du orginalhjulen så är det väl inte så mycket att prata om? Bara på med dom och besiktiga. Höjningen lär dom knappast nämna något om.

Therudeboy skrev:
Har du orginalhjulen så är det väl inte så mycket att prata om? Bara på med dom och besiktiga. Höjningen lär dom knappast nämna något om.

Jag besiktade min rejält höjda LandRover med orginalvinterhjul, trots att den var redigt höjd, försedd med en volvo-penta 6a och aldrig inbesiktad i det skicket i flera år.

Jag tror dom flesta besiktningsgubbar har sunt förnuft, jag fick faktiskt en kommentar om skärmbreddarna "dom här behöver du inte med vinterhjulen va?"
Underförstått "dina sommarhjul är grymt feta va?"

Faktum var att mina "sommarhjul" stack ut både åt sidorna (trots breddare) och framåt, så att jag fick kapa bort framskärmen under lyset :hihi

Fan vad jag saknar henne* :gråta

*Alla saker som tar mycket tid, kostar mycket pengar och driver en till att bli gråhåriga är kvinnliga!

Bifogat

• rovan.jpg
    rovan.jpg
    69.7 KB · Visningar: 1,161
Last edited:
Therudeboy skrev:

Nä, menar bara att jag kan ju ta och köpa ett par.. Besiktiga med dom, sen sälja skrotet...

GuW skrev:
Jag besiktade min rejält höjda LandRover med orginalvinterhjul, trots att den var redigt höjd, försedd med en volvo-penta 6a och aldrig inbesiktad i det skicket i flera år.

Ahhh, I can see the light... :)

Men jag tror det kan gå bra, samt baksäten fanns tydligen liggandes... Everything starts to make sense to me now...
:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa