jeans o skinnjacka?

Jag hyvlade slaksidor i 160 sommaren -06 utan skinn. Det var jättetrevligt i jämförelse med när jag T:a en passat i 30 med plast runt armbågarna och en pvc-historia hängandes på utsidan av ryggen i två gummiband.

bivven måste vara sydeurope,stannar säkert var 20 minut och pimplar vin oxå!
;)

Henrik

popcorn.gif

AAAAAH det här e fan den bästa tråden ja läst på länge. Fan ja håller ju på å ramlar av stolen :yoparty :yoparty :yoparty

Bivven, döda inte tråden nu. Tacka för alla svaren, eller kom med fler frågor. Jag trycker på mer popcorn så länge :klappar :klappar

Fan också, nu höjs premien ytterliggare. Jag borde få ligga, som kompensation.

Va fan titta på en stuntrulle från jänkeland så åker ju alla i jeans..O vurpar hela tiden:D Verkar ju funka bra. Skinnställ kostar pengar, Hud läker gratis:)

före dra träskor o mjukis brallor skinväst o pilot brillor sen en folk öl i handen o sen i väg på en zundapp i solned gången

Ett alternativ till skinnställ är ju att att vända utochin på skoteroverallen så fodret kommer på utsidan, då blir det inte så swettit, spar sketmycke dineros:)

Kan ju annars med tanke på förra sommaren rekommendera torrdräkt och cyklop,blir ju lågt luftmotstånd med så man sparar ju på soppan.

Henrik

läste att någon tipsade om MC-handskar ifall jag nu skulle gå i backen?!
Funkar det med mc-handskar som finns på biltema? dom hade ju carbon o allt!

sen kan jag tillägga att det inte gör så mycket ifall jag skulle gå i backen! ska ha hojen helförs. på morsan! :yoparty

men för att gå tillbaka till jeans frågan! så inte ens dubbla hjälper?
Det där med knäskydd från farbror classe verkar ju jävligt bra! o billigt! det ska jag ha, kan ju faktiskt sys fast på jeansen!

läste att någon tipsade om MC-handskar ifall jag nu skulle gå i backen?!
Funkar det med mc-handskar som finns på biltema? dom hade ju carbon o allt!

sen kan jag tillägga att det inte gör så mycket ifall jag skulle gå i backen! ska ha hojen helförs. på morsan! :yoparty

men för att gå tillbaka till jeans frågan! så inte ens dubbla hjälper?
Det där med knäskydd från farbror classe verkar ju jävligt bra! o billigt! det ska jag ha, kan ju faktiskt sys fast på jeansen!

En riktig karl syr inte! klister o popnit:näsblod

Asså...skit i jeansen, snälla... Du kommer bara göra dig illa!

Satsa istället på Fristadsbrallor, de håller för allt, och om du mot all förmodan håller dig på hjulen genom åtminstone en herrejösseskurva innan du lägger dig (fniss) så har du ju ilägg i knäna för schyssta knäskrap. Knäskydden går även att fylla med coola nitar så det gnistrar och sprakar med... Men då får du satsa på de dyrare brallorna som är flamskyddade annars blir det att svida om lill-bivven. Kör hårt så filmar jag! :tummenupp

Asså...skit i jeansen, snälla... Du kommer bara göra dig illa!

Satsa istället på Fristadsbrallor, de håller för allt, och om du mot all förmodan håller dig på hjulen genom åtminstone en herrejösseskurva innan du lägger dig (fniss) så har du ju ilägg i knäna för schyssta knäskrap. Knäskydden går även att fylla med coola nitar så det gnistrar och sprakar med... Men då får du satsa på de dyrare brallorna som är flamskyddade annars blir det att svida om lill-bivven. Kör hårt så filmar jag! :tummenupp

schyssta knäskrap? jag tänkte göra som du gjorde förra sommaren....ta vinkelslipen!

schyssta knäskrap? jag tänkte göra som du gjorde förra sommaren....ta vinkelslipen!

Men asså... fan... Du lovade ju att inte säga nått om det ju! :rodnar

Fan vad pinsamt bland alla snabba bultenåkare och allt... Det var ju bara på våren... sen hade jag pheeta skrap i varje rondell...både höger och vänster.

Men hur är det med nya däck egentligen? Är de så hala som alla säger?? Jag börnade bort ca 3 mm längs hela ytan på däcket, räcker det eller måste jag gå djupare??? Vill inte krasha farsans hoj ju...

Jag vill gå ut med en uppmaning. Gör som mig. Skit i dyra handskar med kevlar och titan. HANDKRÄM is the shit att använda sommaren 2008. :tummenupp
Här kan det dock vara aktullt att lägga pengar på en lite dyrare, med aloe vera :yoparty

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2