jeans o skinnjacka?

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
två ben och inga hjul kvar
JAg tänkte köpa en hoj nu till sommaren o brassa lite!

Hur bra kommer det fungera att köra med jeans? Säg att jag tar på mig dubbla! Tycker skinnställ är så jefla dyra!
o så tänkte jag köpa mig en skinnjacka på "Dressman", såg att de hade snygga nu! då kan man ju använda jackan när man inte kör mc också!
Har tänkt att satsa på zx10r eller cbr1000!

Komedi på hög nivå! :D

Annars: Köp ett par Mocycle Jeans, Draggin Jeans eller liknande som är avsedda för att köra mc i och någon mc-jacka i skinn.

Glöm inte Ö&B finns säkert ett par sjyssta skor där som fungerar bra om man har flera lager med sockar:pannkyss

Ja det låter bra, annars kan man köra med trippla badbyxor från Panos E. :tummenupp
På överkroppen rekommenderar jag farfarsbrynja. Då kommer du inte svettas.

Glöm inte Ö&B finns säkert ett par sjyssta skor där som fungerar bra om man har flera lager med sockar:pannkyss
De har ju börjat med lite grejer för de hästintresserade. Kanske de har ridstövlar i rätt storlek?:va

annas funkar string kalingar oxå o bad toffler med om man inte gillar o köra på lösgrus o busa hehe för då kan det ju bli lite lätt fel

Ja det låter bra, annars kan man köra med trippla badbyxor från Panos E. :tummenupp
På överkroppen rekommenderar jag farfarsbrynja. Då kommer du inte svettas.

Man kan lägga till ett par lovikavantar, man kan ha dom i en vaxad pappkasse på pakethållaren o ta fram dem vid sträng kyla:)

Dressman?
Måste man inte vara över 45 för att komma in där?

Denna tråden är på skoj va?

helt klart coolast å åka i hoodie å jeans vanliga skor OCH mc handskar.. så lägg stålarna på handskar så klarar du dig om du ramlar (på gruset påväg ut till hojen)

Tjör i jeans å skinpaj! då får man ligga. Bry dig inte vad de verklighetsbefriade rosenhillbesserwissrarna säger!

Å här har du puckar till knäna.

303507_X_2007-06-26_092621_106.jpg

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=231860

Jag brukar köra i jeans och skinnjacka. 2006 körde jag till och från jobbet i shorts och t-shirt. Det är sjukt najs så länge man inte vurpar. Då kan jag föreställa mig att det är jättesmärtsamt. Men alla får göra precis som dom vill. För extra spänning måste du såklart köra mellan bilarna i jättemycket högre fart och gärna på bakhjulet. Hur konstigt det än låter så är det jävligt schysst och man känner sig levande. It's like flying!

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo