jeans is the shit

Jag glider i jeans varje dag till jobbet på hojen väl medveten om att det kommer göra ont/ondare om jag vurpar. Anpassar iofs min körstil till betydligt lugnare men olyckan kan ju vara framme ändå.

Vuxna människor måste väl få göra sina egna val? Tror den här killen också förstod att det hade varit smartare med skinn. Om inte så fick han lära sig det den hårda vägen.

Jag glider i jeans varje dag till jobbet på hojen väl medveten om att det kommer göra ont/ondare om jag vurpar. Anpassar iofs min körstil till betydligt lugnare men olyckan kan ju vara framme ändå.

Vuxna människor måste väl få göra sina egna val? Tror den här killen också förstod att det hade varit smartare med skinn. Om inte så fick han lära sig det den hårda vägen.

skiter väll i va folk gör med sig själva, tänkte mer på smärtan av att hyvla ner röven på motorvägen.

skiter väll i va folk gör med sig själva, tänkte mer på smärtan av att hyvla ner röven på motorvägen.

Mitt inlägg var inte riktat mot dig.. när jag läser tråden tror vet jag inte ens vad jag reagerade på. Tog för lång tid att skriva mitt eget inlägg så jag tappa väl tråden :rolleyes:

Du menar nått sånt här:

(Killar. Se till så att flickorna på bönpallen också har ett extra lager skinn på sig ... )

Bifogat

• 1accident163.jpg
    1accident163.jpg
    49.4 KB · Visningar: 199
  • 1accident147.jpg
    1accident147.jpg
    90.5 KB · Visningar: 209
  • 1accident97.jpg
    1accident97.jpg
    23.9 KB · Visningar: 221
Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back