javisst då var man här

jimmö

tokigare än tokigast
Gick med
11 Jan 2006
Ort
boden
Hoj
en som rullar
hola alla amigos där ute

sitter å har funderingar på å börja köra lite landsvägare nu i sommar.

började köra enduro i somras å har alltid gillat allt på 2 hjul sen är det väl inte nått minus i kanten att farsgubben är gammal hojjare.

söker å söker efter en fzr 1000 som första hojj till bra pris så om nån vet av nån hör av er.


ciao :fyllisar
 
Välkommen.. bra att du tagit ditt förnuft tillfånga och ska åka riktig hoj. :tummenupp Varför vill du ha just en fzr? Hojar i den prisklassen finns det gott om, fast just fzr ser man inte ofta...
 
jimmö skrev:
hola alla amigos där ute

sitter å har funderingar på å börja köra lite landsvägare nu i sommar.

började köra enduro i somras å har alltid gillat allt på 2 hjul sen är det väl inte nått minus i kanten att farsgubben är gammal hojjare.

söker å söker efter en fzr 1000 som första hojj till bra pris så om nån vet av nån hör av er.


ciao :fyllisar

Hej och välkommen.

Det finns några FZR 1000 på annonsforumet. Jag hade prutat på den här.
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=23403#

Mycket bra hoj. Finnns några trådar om den här på forumet+kolla bikebegtest som precis har kommit ut. http://video.google.com/videoplay?docid=6317213901343961882&q=FZR

Saknar den som jag och killen hade :(

Det man bör veta om =känt fel är att dem dricker väldigt mycket olja..
 
Last edited:
okej det var ju bra å veta dock så dricker nog crossen min olja också.

en lite rolig grejj med just min cross åkning är väl att jag tappade B körkortet i början av sommarn så jag behövde nånting å frakta arslet på till å från jobbet samt till affären och dit jag skulle hehe trevligt norrländskt stuk :)

fast nu så blir det å lugna ner sig med körningen av cross då jag har uppkörning B körkort på måndag så alla hojj åkare håll tummarna så ska jag skriva teorin för A på onsdag

ciao bella!

föresten hur laddar man upp en bild på sig själv?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top