Japp, så var det dax för en färskning till..

Rallytossa

Gör om - Gör rätt!
Gick med
8 Apr 2009
Hoj
Mille -01, Beeejbybläjd -98 och moppilon Gary Uno -96 :-D
Hej hej på er alla!
Har äntligen fått tummen ur och blivit en medlem på SH! Juhuuuu! :fyllisar

Glad påsk! :tuttar

Tackar så mycket! :)

Välkommen! Vad är det för "moppe" du kör?!

Öööö...tänker.. tänker.. tänker... men nä, kommer inte ihåg märket. :huvet
Få bli att kolla det!

Hsh, så är det dax för en betydligt kraftigare maskin :D! Suck, bara jag hittar en som passar!

Du ska ju få testköra min Bläjd i helgen trots att du tycker den är lite för stor för dig.
Jag har ett förslag! Eftersom du är lite svag för en Repsol-lackad Honda så tycker jag du ska köpa en sån här. Den kommer du nå ner med fötterna på. :hihi

Bifogat

• minimoto.jpg
    minimoto.jpg
    100.6 KB · Visningar: 43
Du ska ju få testköra min Bläjd i helgen trots att du tycker den är lite för stor för dig.
Jag har ett förslag! Eftersom du är lite svag för en Repsol-lackad Honda så tycker jag du ska köpa en sån här. Den kommer du nå ner med fötterna på. :hihi

Det ska bli så kul! :yoparty :tuttar

HA! :D Sååå korta är inte mina ben! Ska nog visa dig hur jag gör! :yoparty Vänta bara... :hihi

välkommen kul med nytt folk

Jag tackar! :)

Last edited:
Hej på dej, leverpastej ! Alltid kul med nya hojåkare

Välkommens till dårarnas och de personliga påhoppens förlovade land!:D

Tonen här på forumet är ganska hård och grabbig och du kommer troligen möta en hel del fördomar och oanständiga förslag från diverse nötter här på siten, men låt inte det avskräcka dig utan ta allt du hör med en skopa salt eller fem, hugg tillbaka med samma grabbiga ton och påpeka för idioterna att de antagligen har liten snopp så ska du se att du kommer passa in helt perfekt:tummenupp

Återigen, stort välkommen:)

Välkommen! Se nu till att byta upp moppen mot en snygg stygg leksak i stället ;)

Öööö...tänker.. tänker.. tänker... men nä, kommer inte ihåg märket. :huvet
Få bli att kolla det!

Hej och välkommen till ett under stundom underhållande forum! Och är det någon gång inte roligt är det i alla fall faktafyllt! Många här på forumet besitter mycket kunskap som de gärna delar med sig av till allas vår glädje.

Men...vad var det nu för märke på din moppe? :D

Tackar så mkt! :)

:tummenupp stavas=FÄRSKING

Jaja... :Bugar

Välkommen! Se nu till att byta upp moppen mot en snygg stygg leksak i stället ;)

Tackar! Är på G! :tummenupp Letar efter en, bl a en CBR600... skulle sitta finfiiiiint!

Välkommen! Vad är det för "moppe" du kör?!

Hej och välkommen till ett under stundom underhållande forum! Och är det någon gång inte roligt är det i alla fall faktafyllt! Många här på forumet besitter mycket kunskap som de gärna delar med sig av till allas vår glädje.

Men...vad var det nu för märke på din moppe? :D

Tack, tack!
Haha...den har jag kollat upp nu! :tungan En riktig tjejmoppe, en Garelli Gary Uno! :hihi Där du!

Back