JAPP! Ännu en MC-brud ;)

Sofiiaa skrev:
Hej allihopa!

Så, nu har jag fått välkomnandet jag behövde och så kan jag ju avslöja att jag inte är någon blåst, kaxig lunar-bimbo.

Jag är faktiskt både snäll och ganska smart. Så nu när alla har hittat mig så vill jag bara bli behandlad som en av er. Jag är här för att lära mig och för att kolla på hojar =)

ha det gööött! :yoparty

Men eller hur var det jävligt bra, på två dagar fick jag 4 sidor här och c:a 50 meddelanden, hehe. :banana

EDIT: 5 sidor blev det med mitt egna, hehe.

var ligger mölndal..?

:rolleyes:

Last edited:
Sofiiaa skrev:
Nu kan ni pusta ut! Jag har äntligen blivit medlem. Ta det lugnt, alla ryms i min gästbok. Don't be a stranger, I know you love me :rolleyes: :hihi
Hej på dej :) varför bor alla söta mc tjejer
söderut??? :confused:

Sofiiaa skrev:
Hej allihopa!

Så, nu har jag fått välkomnandet jag behövde och så kan jag ju avslöja att jag inte är någon blåst, kaxig lunar-bimbo.

Jag är faktiskt både snäll och ganska smart. Så nu när alla har hittat mig så vill jag bara bli behandlad som en av er. Jag är här för att lära mig och för att kolla på hojar =)

ha det gööött! :yoparty

Men eller hur var det jävligt bra, på två dagar fick jag 4 sidor här och c:a 50 meddelanden, hehe. :banana

EDIT: 5 sidor blev det med mitt egna, hehe.

Det fick ju onekligen effekt! Jag säger gärna välkommen till en tjej från Mölndal, där e jag själv uppväxt. :tummenupp

en tuff brud i lyxförpackning!

:tummenupp välkommen välkommen tjejjen,
hoppas du kommer trivas :banana

NoPinky skrev:
Skumt! Nu är tråden ett dygn gammal, och fortfarande ingen skymt av RoLLER. :confused:
Det är inte så att han har fått en egen "enrummare" på Kronoberg? :rolleyes:
Han har redan varit här.......fast under ett annat nick :rolleyes:

Sofiiaa nånting tror jag :lol

NoPinky skrev:
Skumt! Nu är tråden ett dygn gammal, och fortfarande ingen skymt av RoLLER. :confused:
Det är inte så att han har fått en egen "enrummare" på Kronoberg? :rolleyes:

Eller så har han helt enkelt "trillat dit" för kärleken. :kär Det låter mer troligt än det andra alternativet.

välkommen........... :pannkyss

Sofiiaa skrev:
Nu kan ni pusta ut! Jag har äntligen blivit medlem. Ta det lugnt, alla ryms i min gästbok. Don't be a stranger, I know you love me :rolleyes: :hihi

Madhonda skrev:
Eller så har han helt enkelt "trillat dit" för kärleken. :kär Det låter mer troligt än det andra alternativet.
Är det du som är "kärleken" Madhonda? Eller är det Solan eller.....eller...

Jag skrev ju i en annan tråd för inte länge sedan att det var dags för Roller att skaffa familj.....snacka om intuition :lol

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman