Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
UrbanTiger skrev:Ser ju vågat ut.
Gick bara fint, LR![]()
Packalén skrev:jo det gick hur bra som helst. Synd att vi inte fick en bild på smilet när hon tog av sig hjälmen
Jag förstår att hon blev glad när hon äntligen fick kliva av diseltraktorn. Det är som att få en svart sopsäck på huvudet. Man blir ledsen när den dras ned och glad när den dras av.Packalén skrev:...Synd att vi inte fick en bild på smilet när hon tog av sig hjälmen
Packalén skrev:Innom en snar framtid kommer det förmodligen finnas en 250SP till salu.![]()
Teddy skrev:Jag förstår att hon blev glad när hon äntligen fick kliva av diseltraktorn. Det är som att få en svart sopsäck på huvudet. Man blir ledsen när den dras ned och glad när den dras av.
Edit.
Sorry glömde smileyn, här är den -->![]()

Inte? Jo, bara lite...Packalén skrev:app app app.. Hon hade inte klivit av traktorn innan hon tog av sig hjälmen..![]()
ingen traktor vs tvitakt tråd nu. Bara att fröken Jannica har haft kul![]()
Hörde av Anna Carlsons pappa att hon har en likadan Honda-04 gathoj som mest står och samlar damm, det är RS250'n som hon vill köra. Så det går allt att ha kul på en RS250 också. Så det så! 
Packalén skrev:Innom en snar framtid kommer det förmodligen finnas en 250SP till salu.![]()
Packalén skrev:ingen traktor vs tvitakt tråd nu.
Bikerbitch skrev:Jag säger bara PORR! Vilken rolig hoj! Tack snälla Jimmy för att jag fick prova! Kul att man hamnade på foto också.
red ninja; min aprilia läckte olja ifrån en slang som det hade gått hål på. så därför stod den stackaren stilla utan tank och sadel.
Jag har planer på att först bli snabb på aprilian. men att äga en 600 kubikare skulle ju inte direkt skada!

|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |