james hetfield

intrepid

Vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Letar
jag har surfat runt lite på nätet och letat efter bilder på denne mans tatueringar..hittar dock inga bilder, vilket gör mig mer nyfiken..
någon som har några bilder eller vet någon sida där man kan se dessa?
apropå metallica, har ni sett "Frantic" videon? rätt ball..

fråga mig inte varför jag vill se bilder på hans tatueringar..för det vet ja inte..blev bara nyfiken.. :va

Själv bojkottar jag allt som har med den nya skivan att göra, för jag tycker att den är t om sämre än load och reload. Och då är det illa. På tal om James så saknar jag den gamle gode 80-tals James. Synd att han nu mera är en raggare. Sjunger sämre gör han också. Ledsen att jag kommer här med en massa gnäll, men min besvikelse över vad Metallica har blivit är så stor, så jag kan bara inte låta bli. Vill du kolla mer på hans tatueringar så kanske dom syns på nån annan ny video med dom. Enter sandman från download-festivalen (Den när Joey spelar trummor) florerar ju på nätet. Där har jag det för att man ser hans tatueringar ganska bra.

Last edited:
ja, det e ju inte riktigt metallica längre..viilket känns trist..den skiva som jag skitit i att köpa eller lyssna på är symphony skivan..den e illa..sabbar nästan varje låt!

Tycker allt av det jag hört som dom gjort live dom senaste åren har varit ganska dåligt. Dom förstör ju låtarna hela tiden. Jag kan inte sluta störa mig på hur han sjunger. Massa jävla finsång och wailande hela förbannade tiden. Fortsätter det så här så kan dom snart byta ut han mot David Hasselhoff. Jag tycker han ska skrika som han gjorde förut, inte flasha med sitt breda register.

TurboJugend skrev:
Tycker allt av det jag hört som dom gjort live dom senaste åren har varit ganska dåligt. Dom förstör ju låtarna hela tiden. Jag kan inte sluta störa mig på hur han sjunger. Massa jävla finsång och wailande hela förbannade tiden. Fortsätter det så här så kan dom snart byta ut han mot David Hasselhoff. Jag tycker han ska skrika som han gjorde förut, inte flasha med sitt breda register.

Breda register? Är 1.5 oktav brett?

I "Limited Edition"-utgåvan av S:t Anger finns en dvd-skiva, "S:t Anger Rehearsals". Där lirar han någon låt utan tröja. Sök efter den.

/ Johan

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...