James "Bubba" Stewart practice

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
Riktigt skönt flyt i körningen. Påtal om coolt
33xbts3.jpg

• Gilla
Reaktioner: Lx3
Ett enormt skönt flyt på bägges körning, och båda åker KUNGA märket YAMAHA:Bugar:Bugar som alltid ligger ett par före det andra skrotet:arsele:arsele

Jag vill se mx grabbar på en motogp hoj och motogp grabbarna på mx hojar! Bara för att se hur omänskliga dom är på 2 hjul. :yoparty

De är ju bubba på båda filmerna? Är de därför du bara har Yamaha? För att alltid ha några i reserv när de går sönder :krama

Noppe jag samlar på skrotet:tummenupp jag har aldrig haft ett ras på någon av alla yammor jag har ägt, Kan bero på att jag sköter dom som mina barn oavsett hur långt dom har rullat.

OJJJ AJJJ hon URK URK HONDA BURRR kanske kan vara ok i vissa fall.

Cr500 som EX HUA:brinnerup

Har följt denna snubbe sedan AMA Nationals -04 när han körde 125cc 2t o varvade killar med 250cc 4t.

Han är min idol.

Ska bli kul och se vad bubba kan göra i sx serien i år med nytt team och allt. Kan han bara hålla sig på hjulen och låta bli att landa på allt och alla så är han grym.:yoparty

Shit vad enkelt snubben får det att se ut :Bugar
Hade det varit jag, så hade jag käkat sand efter första guppet :D

Jag vill se mx grabbar på en motogp hoj och motogp grabbarna på mx hojar! Bara för att se hur omänskliga dom är på 2 hjul. :yoparty

Många(alla?) MotoGP-förare kör ju cross som motion, särskilt nu på säsongsuppehållen. Finns många klipp på youtube, tex Hayden som gör fina slides på supermoto eller Simoncelli som sprätter snö.
Inte sett nån MX-åkare koppla av med roadracing dock...

Förövrigt gillar jag Bubba, synd bara att han inte lyckades hålla sig på hjulen detta året. Men han är i en klass för sig när han får in flytet. Minns nån bana i SX i år där han tog fyra hinder på ett hopp där de andra klarade max tre, det gjorde att han tjänade 3-4 sekunder per varv.

Last edited:
Förövrigt gillar jag Bubba, synd bara att han inte lyckades hålla sig på hjulen detta året. Men han är i en klass för sig när han får in flytet. Minns nån bana i SX i år där han tog fyra hinder på ett hopp där de andra klarade max tre, det gjorde att han tjänade 3-4 sekunder per varv.

Neee, några 4 sekunder per varv tjänar man inte om man tar en quad. Tänker du på LA när han och K-dub hoppade Quad till trippel? Jävligt fett var det, fast de tjänade ju inte sådär mycket om man kollade på Rv2 som låg bakom.

Han är grymt duktig, ska bli kul nästa år och se hur han sköter sig i nya teamet. Men tror inte han kommer dominera som back in the days. Finns många duktiga i toppen nu.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park