Jakten På Röd Oktober

R1 Uffe

Trafiklärare Till Yrket
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX750EF -84, GSXR 1100 -87 med Vance & Bröööl, GSXR 750 -96, R1 -99 Touring, Högruta & Handtagsvärmare, R1 -00 med Yoshi Tri-Oval
går nu på 4:a, missa inte den, en av dom bästa filmer som gjorts

zappade mellan Sopranos å Jakten...Ingen dålig nota dom fick i Sopranos :D Såg programmet Elake Kocken oxå,han skulle styra upp en restaurang som dåligt,nu snackar vi att killen sågade "köksmästaren" å andre kocken.Mycke fuck,shit å sånt i varannan mening:rofl :hihi

MHK skrev:
He he, jo de var rätt grymt...

Iskall killar de... :hihi

Eller när AJ skrek som fan när det var en Björn, garvade som fan!!! sen hämtade mamman en kastrull och en stekpanna hah! :rofl

Vad kan man göra om man missade säsongspremiären igår!? :huvet
Någon som kanske kan fixa en sån där bra länk som man kan klicka på och ¨spara mål¨... :)

P-E skrev:
Eller när AJ skrek som fan när det var en Björn, garvade som fan!!! sen hämtade mamman en kastrull och en stekpanna hah! :rofl

Det schysstaste var när han med skön frilla som-jag-aldrig-kommer-ihåg-vad-han-heter skickade över skumpa till brudarna och hånade Chris. :rofl

Heinrich skrev:

Tack.
Jag blev för övrigt jätteförvånad när jag i somras satt och kollade på Letterman och förstod att Van Zandt spelar i E-Street band med The Boss, där är han ju någon typ av hippieliknande figur.

Markus skrev:
Det schysstaste var när han med skön frilla som-jag-aldrig-kommer-ihåg-vad-han-heter skickade över skumpa till brudarna och hånade Chris. :rofl

:rofl

De var riktigt skapligt, var ingen billig nota heller 1128 dollar :D

O sen röde han ju knappt maten eller, blev plötsigt mätt :banana

Hur många avsnitt är de som kommer?

MHK skrev:
:rofl

De var riktigt skapligt, var ingen billig nota heller 1128 dollar :D

O sen röde han ju knappt maten eller, blev plötsigt mätt :banana

Hur många avsnitt är de som kommer?

13 totalt, jag är dock av uppfattningen att det komemr 6-7st innan jul och lika många efter nyår. Så har de gjort förr.

Ni har ju glömt en av dom bästa u-båt:s filmerna.

Crimson tide. :yoparty o musiken är ju inte den sämsta, har för mig att det är samma kille som har gjort musiken till the rock o con air. :)

Bengan skrev:
:Bugar

Ed: Har du sett den oklippta versionen som kom ut i år? Närmare 5h lång :näsblod

Japp, den visades som miniserie på SVT för 10-12 år sedan, jag bandade den och det är den jag ser fortfarande. Ungefär en gång om året.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back