Jakt på Mc-tjuvar!

Status
Ej öppen för fler svar.
Sikken jäla action!!

Men jag fattar ärligt talat inte varför du sular till en person som står helt still med en teleskopbatong i huvet. Vad sa sheriffen om det, och om att du körde som du gjorde?

Hehe, superman. Hoppas tjyyyvarna läser detta så lär dom undvika dig å din farsa i.a.f.
Fjäderbatong eller inte, hade jag haft en elpistol hade man lätt grillat kulorna på dom :D

Du smackar en snubbe kille som står still i huvet med en batong vilket kan leda till döden för honom och fängelse för dig, du tar sen en oerhörd risk genom att idiotköra efter några pundare i 200. Din farsa bryter handleden vilket kan ge problem med den resten av livet.
Ni kunde helt enkelt tagit regnumret på bilen dom drog i och hämtat hojen i skogen direkt och fått exakt samma resultat.

Idiotiskt, tur att ingen dog hoppas verkligen handleden läker bra.

Det hjälper väl inte så mkt att ta reg numret om den är stulen :va

Jo jag är väl medveten om det. Gjort är gjort vi får se var det leder.

Finns många grejor man hade kunnat göra annorlunda, dock får man bara en chans och nu blev det som det blev.
Men ibland så kanske det kan vara värt det att få ha piskat tjuvarna och gett dem en liten reality check och att man själv tar att man får dagsböter. Istället för att sitta och tänka på allt man skulle velat göra.

Istället för att förvara en teleskopbatong i bilen så finns det ju alltid en anledning till att man har t.ex. fälgkors, yxa eller en spade i bilen. Och råkar man då greppa ett tillhygge i rent vredesmod så...

Vigilanter har inte varit uppskattade av polisen tidigare iaf.
Det kanske beror på vilka det är som råkar ut för ett rådigt ingripande från privatpersoner. Om det är vuxna narkomaner som har gäckat polisen ett tag med flera fall av stöld och skadegörelse och varit straffade flera gånger tidigare som får sig något slag av en far och hans son (där fadern själv också blir skadad medan de ingriper). Eller om det är ett halvdussin män i 40-årsåldern som slår sig samman och spöar skiten ur en 13-åring som har kastat sönder en fönsterruta.

Bra jobbat hörru, sätt dit dom jävlarna!
Blev även jag av med min hoj för några dagar sen...

OJOJOJ det var rolig läsning.bra jobbat:klappar men du skulle nitat batongen mot knäskålen istället:martialar skit i vad alla jävla moralkärringar på detta forum säger hade det varit deras hoj som blivit stulen så hade dom fan tackat dig för ett jävligt bra utfört arbete:D

Jag är bara fundersam på hur ni visste att det var dom? Inget i storyn säger att ni såg dom med hojen, förrutom att dom var tidigt ute och rörde sig i samma kommun!!!

Tyckte polisen att ni gjort ett bra jobb också? Vigilanter har inte varit uppskattade av polisen tidigare iaf.

Ur dagens NSD:

"Då jag satt i cellen kom poliser in till mig. Alla sade samma sak: "Du har inget att skämmas för", säger Kjell Persson." (Snubben som sköt en tjyv i Jävrebodarna)

Verkar som att det beror lite på situationen. =)

Om detta nu är sant är du och din far värre ute än de två tjuvarna.

Envarsingripande har sina begränsningar.

Att du dessutom slår med batong mot en drogad, stillastående man (som enligt din text inte visat tecken på aggressivitet) - Extremt jävla fegt av dig. Kan du inte ta en fight som en riktig man så ger du fan i det. Inte f!tta sig som någon gårdare!

Bönder!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...