jahapp då va man 20..

Grattis!! :cpparty

Själv har jag inte fyllt än.
Tycker inte 20 känns särskilt gammalt, får ju precis shoppa
på systemet själv :rolleyes:. Och jag ska precis hoppa på
en femårig utbildning där risken är stor att jag tillhör de absolut
yngsta. Du har ju bara haft ett år från att du gick ut gymnasiet,
vad menar du att du skulle ha hunnit göra förutom att kanske
spara pengar till något kul resa/fet hoj eller liknanade.

20 är ingen ålder att tala om. Du har gott om tid på dig att styra upp saker o ting. :tummenupp

Står du fortfarande och stampar när du är 40 är det lite värre.

Jag trodde livet skulle vara över vid 25 då jag var 20. Det är det inte har jag märkt.
Har partajat med 2 väldigt levnadsglada 60-åringar ett par gånger i sommar som har gett mig hopp om liv. :)

Grattis

Grattis p-rulle! :tummenupp

Skapligt... bitter vid 20års ålder. Jag är 10 år äldre och nu börjar jag fatta vad bitter igentligen innebär så ryck upp dig för fan och fixa det som du vill ha för ingen annan lär göra det.

Jag känner en snubbe som var 37 år för 10 år sedan. Han jobbade som skogshuggare, blev less, utbildade sig till läkare och leder nu röntgen avdelningen på ett av norrlands största sjukhus. Såååå 20 är inget, finns alltid nån väg att gå...

Lägger inga värderingar idet här inlägget och det är verkligen inte menat som något negativt mot prulle.

Men vad fan skulle du göra utan SH? :gnissla

EDIT: Grattis för fan!

Tacka alla! Fick nånsorts ålderskris i natt, tänkte för mycket själv det e fan inte bra det;)

@Tvålen vi får se nu, något vettigare hoppas jag på.

jahapp då va man 20..

Vafan hände med alla drömmar och planer? Jag skulle ju konkurerat ut heef, bestigit everst, vara ekonomiskt oberoende eller iaf haft ett vettigt jobb vid det här laget...

Nu skäms jag mest över att inte gjort ett skit med mitt liv...
och nu 20 års dagen som firas med depression..

Ja, jävlar killen.. :D
Ta't lungt, när du blir äldre kommer du få riktiga problem att oroa dej över istället, så misströsta inte :jäs

Från någon som redan uppnåt sina mål men märkt att gräset inte är grönare!

Fyllde 22 förra veckan.
jobbar som verkstadchef, åfan tänker dom flesta...MEN ett jävla ansvar, man ligger på helspänn nästan jämt, måste prestera och behöva sitta och ställa krav på 50 åringar är ingen enkel match.
köpte min egna lgh för 1,5 år sen gladare för de? Fan va skönt man hade de hos morsan och fan va billigt de va, skitsaker som tvättmedel, mat sängkläder mm mm mm räknade man ju inte riktigt med, tvärtom de handlade mera om hur mycket hemmafester man kunde ha och inte behöva gå på krogen..

Har en 27 fots segelbåt, Åfan kanske du oxå säger!
Använder den max 12-13 dygn per år, kostar massor och känns i magen att äga en sak man använder så lite som tar så mycket tid!

Har en nyare bil än vad en normal 22 har, kul? Ne nu måsten AC och servicelampan måste släckas DYRT!

Men hojen konstigt nog svider inte en spänn med försäkring service mm mm

kan ju notera att jag är absolut ingen höginkomstagare men prioroterar pengarna på de jag tycker är roligt'

mitt tips är att skita i att försöka prestera så jävligt och bara lev livet, hade ialf jag gjort om jag hade börjat om från början

Nu mår du förhoppningsvis redan bättre. Men grattis i efterskott!:cpparty:fyllisar

Men tänker bara på de gånger jag har varit deppig för att jag inte känt att jag har/uppnått visa saker i livet, tjej, jobb, etc, etc, och det tog ett tag att fatta, men man brukar ju säga att "man kan inte uppskatta något för än man kan uppskatta de man har" och "man kan inte älska någon för än man älskar sig själv", så jag tror helt enkelt det handlar om att kunna älska sig själv och den man är:)

Jag har äntligen börjat göra det själv nu och det har bara fördelar; man tar inte skit, man upplevs mer attraktiv(både karriärmässigt och i kärlek), man är mer avslappnad, får oftare bättre bemötande och man känner sig mer nöjd:tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back