Jahaa då har man skaffat yngre älskarinna!

jag köpte en 525 07:a av jonte nu i veckan. 79900kr. hoj + motardkit (hjul bromsok drev mm. dock inga däck)

Gratulerar! Kommer du börja köra med den direkt? Jag börjar bli trött på att puttra runt ensam. Var är alla motardtomtar i söder?!

Men du!
Ja det var verkligen bra..
Välkommen tillbaka då:D :yoparty
//J

tackar :2cool

Gratulerar! Kommer du börja köra med den direkt? Jag börjar bli trött på att puttra runt ensam. Var är alla motardtomtar i söder?!

ja den ska tas i bruk genast. här finns en del motardtomtar.. men det e dåligt med gemensamma körningar... men det ska det bli ändring på. solida snoken o jga kommer nog köra mycket i sommar.. bara o hänga på.

du har inte offroadhjul till din hoj?

Last edited:
Last edited:
tackar :2cool

ja den ska tas i bruk genast. här finns en del motardtomtar.. men det e dåligt med gemensamma körningar... men det ska det bli ändring på. solida snoken o jga kommer nog köra mycket i sommar.. bara o hänga på.

du har inte offroadhjul till din hoj?

Offroadhjul har jag tyvärr inte nä. Slicks däremot:gnissla . Är det Endurokörning på G?

Så här ser hon ut...

Hon :tuttar ska få lite finare kläder till sommaren:D

Ahhhhh! En sån där hoj ser bekant ut! Ett jättegrattis! :tummenupp

En kille jag jobbar med (nill0w) köpte en 525 05'a nu i veckan också, många som satsar på 525'an! En vansinnigt rolig hoj! :yoparty

Men finare kläder? Vad e planen? Vad ska du göra med din?

Den här har gått 35h.... Jag köpte den för 52tusen med Akra och motardkit :) Får väl räkna på nån tusenlapp i soppa ner till halmstad då också, men det vart inte mkt. Så jag känner mig nöjd!

Jag fick svart crossplast till den också, det var mycket fint!

Det känns som att du fick ett grymt bra pris Nill0w! Med tanke på motardkittet osv oxå! Grattis! Nu när du fräshade till den tycker jag att den ser i princip ny ut!

Last edited:
Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...