Jaha, så var det min tur då. HELVETE...

Fan va nice hoppas du får en kalas semester.. Själv ska jag jobba hela sommaren till skolan börjar igen:banana De funkar också... Bara 2 år kvar till min första semester, den som väntar på nå gott,....

Mjaaaa... Hur blev det då Gustav1, skulle du komma upp och ha med dig latexklänningen eller skulle vi ta det någon annan gång? Vi har ju planerat det här länge i chatten nu så att vi har 4 veckors semester samtidigt, tror det kommer bli jättemysigt!
Biturbo din bittra vemling, du vet att du får komma med du också, även om du försöker vara hård på utsidan vet jag att du är mjuk som solvarmglass inuti ;)

Har haft 2 veckor av totalt 4 och har inte gjort ett skit! Jäv*a, fu**ing, k*k-semester! Hade tänkt åka iväg på en mc-semester men när det väl gäller så ska folk göra en massa annat så då kan dom inte :mad: Sämsta semestern!! 2 veckor kvar att slösa bort med meninglösa jävla saker som jag lika gärna kunde ha gjort även om jag jobbat på dagarna! Idag Fjordfestivalen :rolleyes: , måndag är det iof IFK-AIK :yoparty efter att jag gett upp semesterhelvetet så har jag gått med på att jobba 11-23 ondag o torsdag :3freak sen är det EM-kalaset och sen är skiten slut! Då sitter man där på jobbet igen o har slösat bort 4 veckor som kunde ha varit helt underbara men varit helt värdelösa bara för att man inte tar tag i saker i tid. Men hur kul är det att åka på semester själv :4skrika

Så, nu har jag fått skriva av mig lite...

Jessan skrev:
2337147 Jäv*a, fu**ing, k*k-semester! ..

Du låter nästan arg! Men jag avser att anlända till GBG inom rättså kort tid. Då blir det genast mycket roligare!

Långa farbron skrev:
2336853 Pastorn har inte tid med semester med tanke på hur många besatta kvinnor det finns:mattias

Semester innebär fritt från det vardagliga förvärvsarbetet.

"JSKDUD" - låter nästan som Jesus-Gud. Tänk så fel.

Last edited:
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...