Jaha, så har man krachat då.....

skärmflygning är en högrisksport, annat är det med fylleslag. vad jag vet var det ingen som skadade sig i lördags hos doris. :)

hoppas du blir bra snart :tummenupp

Tengil skrev:
JO! När dom rönkade ryggen så fick jag stoppa in pungen i nån sorts gummituta för att skydda mina små simare! det var annorlunda. :rolleyes:
Och gummi-tutan med blyinlägg är inte ens bekväm... Jag känner igen det där, fick testa en själv när jag skulle röntga lårbenshalsen. Innebandy kan också fara farligt.

Gaffa-mannen skrev:
Och gummi-tutan med blyinlägg är inte ens bekväm... Jag känner igen det där, fick testa en själv när jag skulle röntga lårbenshalsen. Innebandy kan också fara farligt.
Lårbenshalsen skadar väl bara pensionärer :confused:
Eller vänta.... jahaaaaaa. Okej....

Nu dök en ny fundering upp :)

Undrar om Tengil, Gaffa, NoicE och vem mer det nu var fick samma gummituta, landstinget sparar ju som bekant en del nuförtiden och slitaget på en sådan kan inte vara så stor :confused:
Isåfall skulle man kunne säga att ni är släkt :D :D

schrunken skrev:

Undrar om Tengil, Gaffa, NoicE och vem mer det nu var fick samma gummituta, landstinget sparar ju som bekant en del nuförtiden och slitaget på en sådan kan inte vara så stor :confused:
Begreppet "buksvåger" får en helt ny innebörd!
Och Mattias! :tummenupp

schrunken skrev:

Muhahahahahahah :tummenupp :D :skrämd :bow :zpy :slicka

Supermoto skrev:
Du är fanimig SÄMRE än kycklingen !!! :finger :mad: :fatta!
Jaha, nu får man inte ens vara sämst längre... :(
Var är min trognaste supporter och hängivnaste fan när jag som bäst behöver hans stöd?!
Freppa säg till dem :fakta
Jag blir ju alldeles ledsen i ögat när jag ser sånt där... :gråta

Kyckling skrev:
Jaha, nu får man inte ens vara sämst längre... :(
Var är min trognaste supporter och hängivnaste fan när jag som bäst behöver hans stöd?!
Freppa säg till dem :fakta
Jag blir ju alldeles ledsen i ögat när jag ser sånt där... :gråta

Kyckling är SÄMRE än SÄMST!!! så ÄR det! :fakta
Han suger gigantisk elefantdiskoballe... mm mm :tummenupp

(räcker det eller vill du ha mer? :D )

Ledsen.....

Jag blev lite upprörd där ett tag när man blev orättvist beskylld för att vara svingammal.

SÅKLART ÄR DU SÄMST min lilla kyckling som hette gullefjun.....

:mad:
Din ringa ålder ställer till besvär när vi ska besöka diverse inne/uteställen :fakta
Du och OB borde ta med mej på strömpis eller nåt annat 18-årsställe... igen :D

*/ ?>
Back