Jaha, nu ska det gnällas igen...

• Thread starter Thread starter sportbike
  • Start date Start date
Sporthoj är så segt på min android att jag vill ta livet av mig. (Nästan). Fast det kan visserligen bero på min mobajl också. Skittelefon!

samma med blackberry. Går icke surfa sporthoj... tapatalk? Mja går väl i viss mån men saknas funktioner mm.

-Varför stämmer aldrig klockslagen när man postar ett inlägg vs. man ej är inloggad och sen läser samma inlägg:confused:

-Varför kan man inte söka vissa medlemmar i sökfunktionen på SH? Googlar man t.ex. "sporthoj swedie" så funkar det ju:va

-Varför stämmer aldrig klockslagen när man postar ett inlägg vs. man ej är inloggad och sen läser samma inlägg:confused:

-Varför kan man inte söka vissa medlemmar i sökfunktionen på SH? Googlar man t.ex. "sporthoj swedie" så funkar det ju:va
Lägg av å gnäll, de e min gnälltråd :hihi

Varför är du utloggad? :D Men iaf, nu ska tiden visas rätt även för utloggade!

Den inbyggda sökfunktionen i vBulletin är erkänt dålig och slö. Den är enbart bra nog för att hitta olästa inlägg sen man senast var inloggad.

Den inbyggda sökfunktionen i vBulletin är erkänt dålig och slö. Den är enbart bra nog för att hitta olästa inlägg sen man senast var inloggad.

Något som däremot verkar strula är sökningen på medlemmar.
Kör jag Forumet->Medlemmar och söker på t ex PeterNorth så får jag

"Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sporthoj/htdocs/top.php:112) in /home/sporthoj/htdocs/includes/functions.php on line 396"

(det gäller inte bara honom, utan även andra icke-bannade användare, när jag försöker söka den vägen.)

Något som däremot verkar strula är sökningen på medlemmar.
Kör jag Forumet->Medlemmar och söker på t ex PeterNorth så får jag

"Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/sporthoj/htdocs/top.php:112) in /home/sporthoj/htdocs/includes/functions.php on line 396"

(det gäller inte bara honom, utan även andra icke-bannade användare, när jag försöker söka den vägen.)

Den buggen ska oxå vara löst nu! Dock kan jag inte lösa PeterNorths problem.

Varför är du utloggad? :D Men iaf, nu ska tiden visas rätt även för utloggade!

Vaah loggar inte alla ut sig direkt efter skrivet inlägg => så inga obehöriga släpps in/spammar sönder o samman under nånannans SH-nick :brynad
Kors i taket alles funkar nu, samtidigt...tnx swidi:hoppa

Googla så här istället *BigRed* site:sporthoj.com då träffar du direCKt.

funkar ju då även på andra sök i/på ett domän inte bara SH medlemmar :)

T.ex
aik site:aftonbladet.se

Då träffar man allt om AIK på domänet aftonbladet :yoparty

/D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti