Jaha! Nu har det hänt igen!!!

Jag blev av med min första hoj, en cbr600f, till just oluffnilsson omr. jag bodde då i jonsered, denna hojjen såg sen själv åtskilliga ggr med nått skubb på.. Följde efter den några ggr medans jag ringde polisen, dom brydde sig inte..

Hoppas allt löser sig för dig trådskaparen!

Det är just det som är det tråkiga med detta.Jag har berättat allt jag vet till polisen men dom gör inget.Dom har ju fullt upp med att stå en hel dag och haffa fortkörare på en motorväg :huvet

Rättssystemet funkar inte...
Hur håller du ut? jag hade kokat över för längesedan!
förmodligen hade något hemskt hänt honom :fatta!

Hoppas det löser sig för dig innan :tomten Kommer!

Ben Dover skrev:
Det är just det som är det tråkiga med detta.Jag har berättat allt jag vet till polisen men dom gör inget.Dom har ju fullt upp med att stå en hel dag och haffa fortkörare på en motorväg :huvet

Ja, det drar väl in lite pengar, medan det mest kostar pengar att leta stulna hojar. :va

Polisen

Ett skäl till att polisen inte bryr sig kan ju vara våra kära åklagare. I mitt fall fanns det vittne vid inbrottet som kunde peka ut killarna vid en line-up och gick med på att vittna. Åklagaren lade ner åtalet i brist på bevis. 2 st cyklar (ca. 170.000) var ju småbrott som man inte orkade dra igång en rättsprocess för... Sedan undrar man varför polisen inte bryr sig.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT