jaha mina vänner även jag bli 22år

1. Stefan
2. newstead
3. Kentucky Fried Chicken.
4. Mattias
5. Erik och Helena
6. Tengil (om jag inte måste jobba) (Mia kommer om hon inte måste jobba)
7.
8.
9.
10.

1. Stefan
2. newstead
3. Kentucky Fried Chicken.
4. Mattias
5. Erik och Helena
6. Tengil (om jag inte måste jobba) (Mia kommer om hon inte måste jobba)
7. Kjelle och Linda
8.
9.
10

Jag och min nya fru siktar på att komma, bara vi kan fixa barnvakt! :yoparty

problemet är att jag har molly. om det funkar för alla er som ville komma nu på lördag om jag flyttar det till den 24e juni eller 1a aug? :) ledsen om jag ställer till det en massa för er nu

blom skrev:
2235101 problemet är att jag har molly. om det funkar för alla er som ville komma nu på lördag om jag flyttar det till den 24e juni eller 1a aug? :) ledsen om jag ställer till det en massa för er nu

midsommardagen eller tisdag v.31, snacka om bra alternativ :D

Dina alternativ var skitdåliga men jag har rätt mycket annat jag tänkt göra i helgen så om du hittar på nya bättre datum så blir jag nöjd.

blom skrev:
2235101 problemet är att jag har molly. om det funkar för alla er som ville komma nu på lördag om jag flyttar det till den 24e juni eller 1a aug? :) ledsen om jag ställer till det en massa för er nu

Ingen av dom funkar för mig... Men lugn bara mannen, du ska få din present ändå :pannkyss :)

blom skrev:
Eller så gör du det heeelt galna urflippade tokcraazzzy alternativet att du kör en barnanpassad tillställning med lättöl och fika istället. :)

förlåt mig jag menade ju naturligtvis den 8e juli :).. ville ta det i närheten av den 25e juni då jag faktiskt fyller.. men alla ojämna lördag kan jag ställa till med kalas.. men det vore ju även trevligt med deltagare :)

blom skrev:
2236062 förlåt mig jag menade ju naturligtvis den 8e juli :).. ville ta det i närheten av den 25e juni då jag faktiskt fyller.. men alla ojämna lördag kan jag ställa till med kalas.. men det vore ju även trevligt med deltagare :)

Hugg till med ett datum så ska jag berätta om jag kan eller inte. :tummenupp
8:e juli tror jag att jag kan.

Eller så kör du på Kycklings variant med barnkalas. :)

blom skrev:
2236062 förlåt mig jag menade ju naturligtvis den 8e juli :).. ville ta det i närheten av den 25e juni då jag faktiskt fyller.. men alla ojämna lördag kan jag ställa till med kalas.. men det vore ju även trevligt med deltagare :)

Tyvärr kan inte jag då, Helenas farsa fyller 50 och vi har en heldag med roliga aktiviteter inplanerade i samband med det. Annars kan jag NÄSTAN alla helger...

Kan vi anse att det är inställt på lördag eller inte? Har lite annat jag tänkte göra i så fall så det vore bra att veta för planeringens skull. Kycklings förslag var ju inte så dumt annars, termo hade ju barnvänligt när vi var hos honom och det var trevligt (förvisso fyllde han inte 22 men ändå...). 22 år ska givetvis firas men med barn och sånt kan ju en sansad tillställning vara ett alternativ istället för att ställa in.

vi gör som så att lördag skjuter vi fram lite.. så ska jag återkomma med ett kanon datum som passar (hoppas jag) med ett riktigt kalleballeas :)

kan ni inte skriva vilka datum ni inte kan inom en snar framtid och det ska vara jämna veckor så ska jag snickra ihop något :)

Lördagen den 7 oktober är jag upptagen men alla lördagar fram tills dess är vikta för fest.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back