Jaha..fast med fingrarna i syltburken igen...

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
SÅ illa är det inte men nästan..:DSkulle täta bränslepåfyllningsröret på bilen med fogskum. Det bubblade upp satan efteråt, så jag smetade bort med fingrarna och gick o kastade i soptunnan, då det jag torkade av med andra handen oxå, snart snart isåg jag att det var KLIBBIGT satan detta :arseleskit..smart som man var så handskar:va sure:rolleyes: Tur man hade ungarna hemma som hjälpredor med handukar, tog av mig jaclkan, kom med rengörningsmedel yes diskmedel och såpa...

In o tvättade o gnuggade, med "scotch"svamp, yes diskmedel, gnuggat o gnuggat..har inte fått bort allt på långa vägar. Var så klibbigt fast allt var blött med, börja torka med papper, gick ABSOLUT inte alls..

Någon som vet va fan som biter på denna skit som börjat torka in i fingarna nu:va

Gnugga svinto? Thinner? avfettning? Tar TACKSAMT emot råd nu:Bugar:tummenupp

Tror det enda som kan bita e Aceton. Personligen brukar jag gnugga bort skiten med en putsduk(som en skotte fast grövre). Sitter satan gör det iaf.

T-röd brukar fungera på fogskum. Ja, det är satans så kladdigt. Jag lyckades med konststycket att få en hel fönsterkarm nedsölad av fogskumen gång då skummet jag använde just den gången expanderade MYCKET mer än pistolskummet jag brukade använda. Fyfan säger jag bara, fick gno som en jävla galning i nån timme får att få rent skiten då det ej hade stelnat helt längst in.

Hur ser tangentbordet ut nu?

Ungefär som ett tangentbord med en sportis fastklistrad. Alla inlägg han skriver kommer i fortsättningen att vara med samma bokstäver som avslutade det förra... :hihi

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park