Jaha, dumpad nyss....

californication skrev:
2280034 Indeed. Eller skicka alla olyckliga pojkar till buke? ;)
nej inte hästtjejer dom är en pina.. iaf min

Plåtslagarn skrev:
1900053 ...Kom nyss hem till min tomma, mörka lägenhet med dammråttor i hörnen och halvvissna växter i fönstren!
Passar väl på att skriva av mig här lite då, det kan ju inte bli så mycket sämre just nu.

Blev ofrivillig medlem i singelklubben för några timmar sen.... :(

/Henrik
så bättre nu?

SSB skrev:
2280345 Det senaste försöket Roller gjorde verkade ju inte gått så bra. Men vi kan ju alltid försöka igen :hihi

Haha men Roller.. har du sett hans trådar? :lol
Beter man sig som Roller så blir man inte så omtyckt. ;) :D

californication skrev:
2280971 Haha men Roller.. har du sett hans trådar? :lol
Beter man sig som Roller så blir man inte så omtyckt. ;) :D

Vad pratar du om, Rollers trådar är ju underhållning i världsklass! :lol

Halogen skrev:
2281020 Vad pratar du om, Rollers trådar är ju underhållning i världsklass! :lol

Haha naje! JAG är iaf inte intresserad av att se hans skrev i skinnställ, haha. Men du kanske gillar det? ;) :D

californication skrev:
2281076 Haha naje! JAG är iaf inte intresserad av att se hans skrev i skinnställ, haha. Men du kanske gillar det? ;) :D

Nja, alltså, underhållningen består ju mestadels av de 500 hästbrudarna som tävlar i vem som kan himla mest med ögonen och omyndigförklara Roller som är sååå omogen, gärna tillsammans med en hemmasnickrad analys av vilka fysiska tillkortakommanden han försöker kompensera genom att beté sig sådär. Humor! :banana ;)

Halogen skrev:
2281101 Nja, alltså, underhållningen består ju mestadels av de 500 hästbrudarna som tävlar i vem som kan himla mest med ögonen och omyndigförklara Roller som är sååå omogen, gärna tillsammans med en hemmasnickrad analys av vilka fysiska tillkortakommanden han försöker kompensera genom att beté sig sådär. Humor! :banana ;)

Haha, han hänger väl på fel forum - Senior. :hihi
Han borde leta sig till ÄU ist, så kanske han får lite positiv respons. ;)

californication skrev:
2281126 Haha, han hänger väl på fel forum - Senior. :hihi
Han borde leta sig till ÄU ist, så kanske han får lite positiv respons. ;)
ÄU = Äldre Ungdom? 14-is? :D

Mer svårflörtad publik än unga hästtjejer finns ju bara inte. Endast ögon för hästen.

Försökte i unga år bjuda ut en hästtjej, jag tror inte hon förstod vad jag menade, ha ha ha.

SSB skrev:
2281212 ÄU = Äldre Ungdom? 14-is? :D

Mer svårflörtad publik än unga hästtjejer finns ju bara inte. Endast ögon för hästen.

Försökte i unga år bjuda ut en hästtjej, jag tror inte hon förstod vad jag menade, ha ha ha.

ÄU är för åldern 18-24 kära du. ;)
Haha, dock inte enbart hästtjejer på buke, många som knappt vet vad som är bak och fram på en häst. :hihi
Dessutom börjar jag fundera på om buke verkligen är ett hästforum, kåtare tjejer än där har jag aldrig träffat på :tungan :hihi

californication skrev:
2281223 ÄU är för åldern 18-24 kära du. ;)
Haha, dock inte enbart hästtjejer på buke, många som knappt vet vad som är bak och fram på en häst. :hihi
Dessutom börjar jag fundera på om buke verkligen är ett hästforum, kåtare tjejer än där har jag aldrig träffat på :tungan :hihi
Åldern 18-24 och kåta...8 av 10 på SH.com utvecklade just ett plötsligt intresse för hästar.

Försöker du sänka buke-servern med flit? :lol

Aldrig kul när ett förhålande skiter sig.

Men du får se det från den ljusa sidan, det är sommar och du kan ut och gör precis vad du vill, nästan iaf :)

Kör hårt och se framåt :tummenupp

SSB skrev:
2281212 ÄU = Äldre Ungdom? 14-is? :D

Jag lovar att det går hur fint som hälst när man är hovslagare :D

SSB skrev:
2281626 Åldern 18-24 och kåta...8 av 10 på SH.com utvecklade just ett plötsligt intresse för hästar.

Försöker du sänka buke-servern med flit? :lol

Haha somfan att jag försöker. :hihi
Behövs lite pojkar där! :lol :rolleyes:

"Komsi komsi" :hihi :banana

Var det bukake.com eller bukake.se sa du? :rofl

"Går hur bra som helst när man är hovslagare"
Vi var lite för unga då, men 18-24 är nog en hovslagare ett klockrent kap för en hästtjej.

Last edited:
Plåtslagarn skrev:
1900053 ...Kom nyss hem till min tomma, mörka lägenhet med dammråttor i hörnen och halvvissna växter i fönstren!
Passar väl på att skriva av mig här lite då, det kan ju inte bli så mycket sämre just nu.

Blev ofrivillig medlem i singelklubben för några timmar sen.... :(

Har varit tillsammans med en tjej i ca 3år nu. Sista året har vi snackat om att flytta ihop(har flyttat mellan våra små mini-2or), ev köpa hus, varit runt och kollat på hus osv....
Sista tiden har jag märkt att något inte riktigt stämmer, fast jag har inte nämnt något till henne...

Efter jobbet idag gjorde hon slut! Hon har tydligen redan varit på date med en ny snubbe!!
Vi hade ett (för henne) riktigt bra snack, men det är ändå jag som sitter här ensam och undrar vad fan som hände....?!

Håna mig, sparka på mig eller säg nåt snällt! :(

/Henrik

Snart har ett halvår gått, hur står det till med dig och kärlekslivet?

Kan ju komma med ett tips också om liknande skulle ske igen och det är att HATA HATA HATA HATA!!! Hata henne och hennes beteende! Hata ihjäl all kärlek som finns och fortsätt hata efter det också! Låt ditt hat mot henne uppfylla dig! Tänk på henne som död då det ni hade aldrig kan vara igen. Efter ett par månader kommer du lessna på att hata hela tiden och då kan du öppna ögonen igen och leta nytt!
Skaffa ett knull/KK så fort det bara e möjligt också!

SSB skrev:
2281943 Var det bukake.com eller bukake.se sa du? :rofl

"Går hur bra som helst när man är hovslagare"
Vi var lite för unga då, men 18-24 är nog en hovslagare ett klockrent kap för en hästtjej.

www.bukefalos.com ;)

Invardera buke för fullt! :D

Hardrock Ragge skrev:
2282458 Snart har ett halvår gått, hur står det till med dig och kärlekslivet?

Kan ju komma med ett tips också om liknande skulle ske igen och det är att HATA HATA HATA HATA!!! Hata henne och hennes beteende! Hata ihjäl all kärlek som finns och fortsätt hata efter det också! Låt ditt hat mot henne uppfylla dig! Tänk på henne som död då det ni hade aldrig kan vara igen. Efter ett par månader kommer du lessna på att hata hela tiden och då kan du öppna ögonen igen och leta nytt!
Skaffa ett knull/KK så fort det bara e möjligt också!

Tiden läker alla sår! :banana

Nu har jag en uppgraderat mig till en annan tjej! Solen skiner, nya däck på hojen och semestern inom räckhåll...... :hihi

Just när man står där med ett hjärta som någon slitit ut ur bröstkorgen med ett elakt ryck, så känns livet ganska pissigt! Men om nu fler hamnar här i "dumpad-tråden" så ska ni höra på farbror Plåtslagarn: Saker och ting blir bättre efter ett tag..... Även om det inte känns så just när man står där! :va

Kör försiktigt vänner och krama varandra i trafiken, på krogen och under täcket! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa