Jaha då var man orfivilligt hojlös

moffegreven

Frondish aeger
Gick med
4 Apr 2003
Hoj
1 gul o blå o 1 blå
Min Husaberg har blivit stulen mellan tis den 5/10 och idag tor 7/10 i Västerås. Det är en Husaber FS650e Med reg nr SWY 805. Den är inte helt orginal. Hastighetsmätare och startmotor är borttaget. Hittar ni den eller dom som rackade den så pm.a mej eller föresten spöa skiten ur dom i stället!!!

läkte den fortfarande kylarvatten vid pumphuset?? om den gjorde det så kan du iaf ha nöjjet att de som snodde den inte snodde en problem lös hoj :D

Jag håller ögonen öppna.
Finns inte många (ingen?) husa i stan förutom din tror jag?

det skjuts för lite

///blev erbjuden att köpa en KTM 525 -03as för 20k igår. sade att ja skulle komma å kolla på den. har nu kontaktat polisen. skall bli kul å få se den tillsammans med polisen,hehe////

Raggarn skrev:
det skjuts för lite

///blev erbjuden att köpa en KTM 525 -03as för 20k igår. sade att ja skulle komma å kolla på den. har nu kontaktat polisen. skall bli kul å få se den tillsammans med polisen,hehe////

Håll oss uppdaterade för i H*lvete!!!!

MG: Lider med dig!!

wdac skrev:
läkte den fortfarande kylarvatten vid pumphuset?? om den gjorde det så kan du iaf ha nöjjet att de som snodde den inte snodde en problem lös hoj :D

Japp det vart aldrig fixat :lol :lol . Nu funderar jag däremot på vad ja ska ersätta den med KTM eller Husaberg??? Igentligen är de ju ingen tvekan klart jag vill ha en Husaberg!!!!! Men jag vill kolla om ni har några synpunkter...

Hade /moffe

moffegreven skrev:
Japp det vart aldrig fixat :lol :lol . Nu funderar jag däremot på vad ja ska ersätta den med KTM eller Husaberg??? Igentligen är de ju ingen tvekan klart jag vill ha en Husaberg!!!!! Men jag vill kolla om ni har några synpunkter...

Hade /moffe

Så här är det...

Om du haft en ktm, är det helt ok att skaffa husaberg.

Men har du haft husaberg, kan det nog bli lite trist att skaffa ktm...

Typ som att byta ner sig, men du får ju en hel del på köpet (driftsäkerhet, osv...)

moffegreven skrev:

Hade /moffe
HUUUUUUUUUUSABERG!!! :D :tummenupp

moffegreven skrev:
Nu funderar jag däremot på vad ja ska ersätta den med KTM eller Husaberg???

Ta en funderare på KTM 525 exc, motard + enduro och ofta med isdäck, det börjar ju luta mot dubb-sesongen. Tror det är en kanonhoj faktiskt.

Annars är ju som sagt Husaberg det solklara valet.

//@

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...