Jaha, då var man ett år äldre

Grattis, Fått nårra fina presenter?

Dalkullan skrev:
2655631 :fyllisar

Trist att fylla så nära jul :)

Är det fler som längtar till sommaren? Jag börjar få separationsångest :huvet

Längtar inte alls till sommaren. Tycker det är skönt med regn, snö och is.
:huvet :huvet

Saknar sommaren som bara den, längtar efter första turen samt se
första :tuttar på stranden!

2hjul skrev:
2656102 grattis :tummenupp hur mkt fyller du då?

/Tomas

de får man ju inte fråga en tjej/dam/tant beroende på hur gammal du är..

så hur mycket fyller du nu då?:tungan

Edit: gissar på 23 förresten :tummenupp

Last edited:
Grattis Dalkullan! Du fyller på en excellent dag! Alltså samma födelsedag som mig! I år tyckte jag det var bra att fylla år nära jul, jag har sagt åt alla nära att jag inte vill ha en massa krafs till födelsedagen och jul, utan att alla ska lägga en slant till ett slip-on till hojen. Röret är beställt, ett Scorpion, ska nog dyka upp i posten på torsdag eller fredag. Vet inte hur jag ska kunna hålla mig från att slänga på det på bågen innan jul, jag har lovat mig själv att slå in det i julpapper och få det av Tomten på julafton nämligen, ni vet hur det är med hårda och tunga julklappar:D

Dalkullan skrev:
2655631 :fyllisar

Trist att fylla så nära jul :)

Är det fler som längtar till sommaren? Jag börjar få separationsångest :huvet

Grattis! Själv fyller man år tre dagar innan jul .. Så här kändes det nån man var yngre :huvet

Men nu är det bara positivt eftersom man då smidigt kan slå ihop det med julen så man slipper bry sig att fixa en massa :tummenupp

:(
Josefine* skrev:
2656124 :) Grattis :) (fyller ju också nära jul, var halvkul när man var 10 år, känns lättare nuförtiden:rolleyes: lite.. )

*ler* Ja visst gör det, :rolleyes: Det som är tråkigt att fylla nära jul är att man lätt kan glömmas bort.

Tack iallafall och grattis till när du fyller!

Zalfus skrev:
2656254 de får man ju inte fråga en tjej/dam/tant beroende på hur gammal du är..

så hur mycket fyller du nu då?:tungan

Edit: gissar på 23 förresten :tummenupp

Helt rätt =) :7peta

rallyfisken skrev:
2656186 Grattis, Fått nårra fina presenter?

En massa :D

Last edited:
*/ ?>
Back