Jaha, då ska man få skäll då.....

K-Man skrev:
Hehe, jag jobbar natt och ser aldrig chefen som givetvis bara är där dagtid. Ett arbetspass på 13 timmar ser ut ungefär så här:
4-5 timmar arbete
1-2 timmar fika
3-4 timmar Playstation2 (mycket MTX Mototrax nu)
1 timme tvätta/ putsa/ mecka med privata bilen eller nån av hojarna (bytte koppling på crossen på betald arbetstid härom natten

... och nej, jag säger inte vad jag jobbar med :arsele
haha.. det låter som det var för mig när jag jobbade som nattportier för en massa år sen.. låg o sov i 5 timmar varje natt.. ställde in en extra säng inne på kontoret :D

Det företag jag arbetar för gör ständigt utvärderingar av våra kurser. Tyvärr så är det oftast så att folk e jvla får när det gäller utvärderingar, det enda som räknas är hur bra man kommer överens med folk. Jag har hört allt från: "Du är den bästa blablabla" till "Ge honom en charmkurs blablabla". Personligen så har jag slutat bry mig om utvärderingar då de nästan uteslutande handlar om vad folk "tycker" om mig personligen. Och det skiter jag faktiskt fullständigt i, så länge man sköter sitt jobb professionellt så är det ju ganska oväsentligt att jag har en massa tatueringar och kör hoj osv.... Tänk om man skulle springa runt o "tjallla" på alla man tycker beter sig på ett sätt man inte gillar. suck. suck. suck.

HAhaha

K-Man skrev:
Hehe, jag jobbar natt och ser aldrig chefen som givetvis bara är där dagtid. Ett arbetspass på 13 timmar ser ut ungefär så här:
4-5 timmar arbete
1-2 timmar fika
1 timme tvätta/ putsa/ mecka med privata bilen eller nån av hojarna (bytte koppling på crossen på betald arbetstid härom natten

Man skulle kunna tro att du jobbar som väktare på Falck! :rofl
/T

K-Man skrev:
4-5 timmar arbete
1-2 timmar fika

Drifttekniker eller processopperatör? din beskriving stämmer in på mitt jobb och det är något av det 2 som jag tog upp.

K-Man skrev:
4-5 timmar arbete
1-2 timmar fika

Prostituerad? Fast iof så kan man väl inte säga att du får betalt på ledig tid, men du kanske hade jobbat hårt de 4-5 första timmarna?

Capi: Måste din elever överhuvud taget gå och lyssna på dig?

Är det för att lära sig sin jobb bättre?
Då har de ju sammarbetsproblem...

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...