Jaha då sitter man här och väntar på planet.

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Sitter på Landvetters flygplats och väntar på planet som ska ta oss till Turkiet, det skulle gått 07:00 men efter diverse förseningar så är nu sista budet 10:30. Gick upp 04:00 för detta, känns motiverat nu. :rolleyes:

MrGooFy skrev:
... känns motiverat nu. :rolleyes:

Jag fick iofs sova två timmar längre än dig men jag känner mig inte så glad för det.. Jag byter gärna rakt av! Du tar min vecka på kontoret så kan jag vänta på försenade plan och få en vecka i Turkiet!
:tummenupp

....

korvgubbe skrev:
Jag fick iofs sova två timmar längre än dig men jag känner mig inte så glad för det.. Jag byter gärna rakt av! Du tar min vecka på kontoret så kan jag vänta på försenade plan och få en vecka i Turkiet!
:tummenupp

....

Jo det är väl sant, ska kanske inte klaga, men man är väl Svensk. ;)

Ska skicka ett fint litet kort Hannie. :)

MrGooFy skrev:
Jo det är väl sant, ska kanske inte klaga, men man är väl Svensk. ;)

...Fast brukar det inte sägas att vi Svenskar biter ihop istället för att klagar?

....Men som sagt, är du påväg på semester har du ingen rätt att klaga.. klaga ska man göra när man sitter på kontoret... elelr när hojen inte går igenom besiktningen för att frambromsen börjar kärva SAMMA DAG som besiktningen utan att någonsin bråkat förut...
...Klaga kan man göra när man ska trösta sig efter tredje målet bakåt när man ser matchen mot USA och det visar sig att de tre kalla burkarna med Carlsberg HOF inte innehåller något annat än Folköl! Fi FAEN!... Ölbrukar som innehåller lättöl eller folköl ska fanimej vara rosa! Hade jag sett att det varit folköl när jag såg burkarna på morgonen hade jag ju köpt till riktig öl eftersom jag viste att jag ville ha öl till matchen!

Bitter? Jag är inte bitter! Jag skiner som en djävla solstråle!

Då får du ta ett turkiskt bad det första du gör, så solbrännan sitter kvar mer än en dag. Allt dött på kroppen tvagas bort och du är röd som en kokt kräfta....

korvgubbe skrev:
...Fast brukar det inte sägas att vi Svenskar biter ihop istället för att klagar?

....Men som sagt, är du påväg på semester har du ingen rätt att klaga.. klaga ska man göra när man sitter på kontoret... elelr när hojen inte går igenom besiktningen för att frambromsen börjar kärva SAMMA DAG som besiktningen utan att någonsin bråkat förut...
...Klaga kan man göra när man ska trösta sig efter tredje målet bakåt när man ser matchen mot USA och det visar sig att de tre kalla burkarna med Carlsberg HOF inte innehåller något annat än Folköl! Fi FAEN!... Ölbrukar som innehåller lättöl eller folköl ska fanimej vara rosa! Hade jag sett att det varit folköl när jag såg burkarna på morgonen hade jag ju köpt till riktig öl eftersom jag viste att jag ville ha öl till matchen!

Bitter? Jag är inte bitter! Jag skiner som en djävla solstråle!

Hemma igen. :D
Tja klagar gör väl Svenskarna men inte till som som faktiskt kan göra något åt det utan snarare till folk som man känner eller på ett internetforum. ;)

Dee_cati skrev:
Då får du ta ett turkiskt bad det första du gör, så solbrännan sitter kvar mer än en dag. Allt dött på kroppen tvagas bort och du är röd som en kokt kräfta....

Det gjorde vi, vi gick till ett Hamam som rekommenderades av Apollo och där det var ganska billigt, 16 Euro fick man ge för en behandling och det var inte alls fel. :)

Frågan är bara hur mycket man har gått upp, 1 vecka på ett all inclusive-hotel med fri tillgång till mat, öl och sprit är inte bra för kroppsformen. :D

MrGooFy skrev:
Det gjorde vi, vi gick till ett Hamam som rekommenderades av Apollo och där det var ganska billigt, 16 Euro fick man ge för en behandling och det var inte alls fel. :)

Frågan är bara hur mycket man har gått upp, 1 vecka på ett all inclusive-hotel med fri tillgång till mat, öl och sprit är inte bra för kroppsformen. :D

"Jag är i form. Rund är en form!"

MrGooFy skrev:

Du skulle tagit med makkbärtill, han behøver äta :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg