Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nu kan jag fan inte låta bli alltså.....exiteme skrev:Tro mig: Peter får skäll.![]()
Men skulle han bli stoppad av snuten, är han man nog att ta sitt straff, istället för att gnälla...
Jag "buskör" också på mitt sätt (dock aldrig när människor är i närheten. Blir mest att jag "råkar" missa en o annan skylt i terrängen). Är absolut inget helgon! Men skulle polisen stoppa mig, skulle jag absolut inte försöka smita. Bara att bita ihop. Jag är fullt medveten om vad jag gör och vad jag riskerar!
Jag tycker tex att det är OK att busa som ett visst Malmögäng gör. De tränar på en långraka, med fri sikt, där det kanske kommer en bil i timmen. Vurpar de, riskerar de inte livet på någon annan...
Skorpan skrev:exiteme - Jag "buskör" också på mitt sätt (dock aldrig när människor är i närheten.
vad kallar du det för då??? o så gnäller hon på Zana!!!
folk gnäller som fan men dom e inte bättre själva när det väl kommer fram![]()
sorry,är så JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA trött på allt gnäll här jämt o ständigt darför tog jag upp det
Skorpan skrev:exiteme - Jag "buskör" också på mitt sätt (dock aldrig när människor är i närheten.
vad kallar du det för då??? o så gnäller hon på Zana!!!
folk gnäller som fan men dom e inte bättre själva när det väl kommer fram![]()
sorry,är så JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA trött på allt gnäll här jämt o ständigt darför tog jag upp det
och då säger jag som jag har sagt innan att leker man själv så ska man inte hacka på andra (om man nu ska hårddra det så e det lika olagligt o göra det på gata som industriområde) = DUBBELMORAL!!! o det finns det alldeles för mycket av här på forumetexiteme skrev:Jag har aldrig sagt att jag är ett helgon.
ChaosX skrev:Japp.. mycket roligare saker... Bara detta att min nya YZ400f rycker man upp i 5:ans växel! Testat på ett avspärrat omrode allså!![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |