Jagade ner en R6

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Idag har jag haft underbart roligt i det fina vändret. Var ute och körde en sväng när det plötsligt dyker upp en R6:a och kör om mig på en utan de kurvigare vägarna utanför Trollhättan.
En riktig posörkille men en riktig stor racerpuckel på ryggen + allt annat som hör till.
Hornen växte ut och jag gav mig själva f** på att han inte skulle köra ifrån mig (körde Xr:en idag).
Han märkte ganska snart att jag hängde på och gasade på än mer fast tji fick han inte tusan drog han ifrån ha ha ha :brynad
När vi efter ca 1,5 mil kom fram till rödljus var det rött o han skulle rakt fram och jag till vänster. Väl jämsidens tittade han på mig och bara skakade på huvudet :crash
Fan hoppas det blir 2004 snart så min -04 KTM 660 kommer dåååå jävlar.
Ps. Någon som har lust att skänka lite pengar så jag har råd till nya däck på vägmaskinen? :)

Marals76 skrev:
....
Ps. Någon som har lust att skänka lite pengar så jag har råd till nya däck på vägmaskinen? :)

160-bakdäck? Annars kan du komma och hälsa på farbror Chrille så har han snuskigt billiga nödlösningar liggande. Inte farligt dåliga men inget att slita bana med...

Re: Re: Jagade ner en R6

Chrille skrev:
160-bakdäck? Annars kan du komma och hälsa på farbror Chrille så har han snuskigt billiga nödlösningar liggande. Inte farligt dåliga men inget att slita bana med...

Japp 160 däck.
Slicks?? Skicka mig ett pm är du schysst

Last edited:
Ska du köra med slicks på vägen Marals?
Hmmm... hoppas vägarna runt Trollhättan är i bra skick då :crash

Mattiaz skrev:
Ska du köra med slicks på vägen Marals?
Hmmm... hoppas vägarna runt Trollhättan är i bra skick då :crash

Tyvärr suger de Mattiaz därför har jag offroad går ju inte att ta sig utanför stan annars :crash
Det är fan att alla utgifter kommer samtidigt....
3 nya däck, försäkring vägbågen :gråta

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back