rollex
Guest
mini-knutten skrev:2466585automatisk knapplås![]()
Hade varit skoj om snuten slängt upp någon helikopter som skriker ut:
"Är du okej Hoztic?"
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mini-knutten skrev:2466585automatisk knapplås![]()
Hade varit skoj om snuten slängt upp någon helikopter som skriker ut:
"Är du okej Hoztic?"
![]()
Mmmmm. Söt historia, håll hårt i henne, smarta och omtänksamma flickvänner kan vi inte få för många av.Hoztic skrev:2466528Min flickvän är en smart och otroligt omtänksam kvinna, så hon la ihop pi, e och radien på en 17"-fälg och listade ut att Johan har kört av vägen, hojen ligger å spinner, han kan inte prata pga hjälmen och allt han kan göra är att trycka på en enda knapp på mobilen. Dvs, han ligger å dör, nånstans inom 10 mils radie från Stockholm![]()
Nåväl, några försök senare reddes alla missförstånd ut, och jag insåg att jag har fått tag på världens underbaraste, omtänksammaste och vänligt nojigaste flickvän!
Tack för omtanken Polka!![]()
WilleZL skrev:2468046Tänk om de börjat spåra signalen från din telefon och upptäckt att du förflyttade dig i X km/h![]()
psxcare skrev:2466633Se till att ha TELIA och aktivera FRIENDFINDER i era mobiler
Hehe, ja, det var nog tur att jag fastnade i köernaWilleZL skrev:2468046Tänk om de börjat spåra signalen från din telefon och upptäckt att du förflyttade dig i X km/h![]()
med risk för att bli ankagad för att vara en extremt känslokall person, men var det inte tur att du inte blev haffad? För jag misstänker att du inte körde helt lagligtMen visst, får väl hålla med om att tjejen var föredömligt kvicktänkt, kred åt henne!
Edit: stavfel
Hehe, ja, det var nog tur att jag fastnade i köerna![]()
Hon är iaf en värdig vinnare av Omtänksammaste tjejen-priset
Friend finder känns lite b, snarare så att vi skulle ha gps-hundpejlar på oss så vi kan se var den andra är exakt, hur fort de går å lägga in en signal för om hojen ligger ner eller inte....
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |