jag vinner!

Freppa skrev:
Mycket snyggt. Lycka till på söndag! Skall se om jag kan locka flickvännen att åka med ner och kolla på rejsen.

Med tanke på skrytsamheten om dina uppfostringsmetoder för barn lät inte det där så imponerande.

"Jag och tjejen kommer och hejar på dig på söndag" borde det väl stå, eller? Toffel?

Goodstuff skrev:
Med tanke på skrytsamheten om dina uppfostringsmetoder för barn lät inte det där så imponerande.

"Jag och tjejen kommer och hejar på dig på söndag" borde det väl stå, eller? Toffel?

Äh, det var mer för att inte skrämma Anja. Så här kommer det låta:
"Lystring kvinna, föd mina barn, stå vid spisen, och nu åker jag till Linköping för att svina runt. Jag föväntar mig att porträttet av Carl Bildt framför Svenska flaggan är NYPOLERAD när jag kommer hem. Slut. Frågor? Framåt!"

Mattias skrev:
Haken med att köpa siffror av mig är att alla andra som gjort det har minst lika snygga.
Hahaha... du är en sopa på dekaler mattias. Jag gör både finare och bättre och snyggare dekaler än dig, och framför allt billigare hehehehe

//konkurensverket

Wow! Snygg hoj Anja, riktigt häftiga siffror!
Om det går lika bra som det ser ut så kommer de andra få det tufft! :tummenupp

#Olsson# skrev:
Tungers :tummenupp Jag bleir faktiskt leite sugen att börja köra 125 Svag. Känns som att det är tryggt och ofarligt på något sätt. Hulken, ska vi sälja o köpa varsin 125 Full Powah :D och börja på riktigt liksom?

Vi kan ha en egen gubbliga med Full Powah 125 racers, ska du ned heja på alla newbies förresten?

Freppa skrev:
Mycket snyggt. Lycka till på söndag! Skall se om jag kan locka flickvännen att åka med ner och kolla på rejsen.

Men vad bra! Då har jag världens bästa lösning. Ni hjälper mig att flytta på lördag (jag har hittills bara en person som bärhjälp) och så kör jag er i racerfart ner till Sviestad där ni kan få äkta expertguidning och kommentarer. Vilken deal, va?

Snygga siffror! Men de är lite ojämna? Vad lustigt... ser nästan ut som en katt där, i nederkanten av tvåan? ;)

Skall bli kul att se lajv på söndag, lycka till!

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back