Jag ville så gärna köpa lokalt men...

Hej alla däckspekulanter o däckkrängare,förmodar att med gubben i Antnäs så menar dom mig.Men jag är verksam i Alvik i Luleå.har 20 års erfarenhet vad gäller däck o med allt vad det innebär,har tidigare levt endast på att jobba med mc.Men har numera en mindre verkstad för däcksbyte med mera,har en ganska gedigen kundstock som år efter år handlar av mig ,så priserna måste nog vara humana.så alla ni som har funderingar o prisfrågor på däck eller däcksbyte eller behöver repa din hoj är välkommna att kontakta mig.ring mig på 070-6667708

Lite märkligt med SH åkare! Gnäller om lite höga priser på däck mm - men betalar gladeligen höga försäkringspremier
:confused:

Gladeligen är väl kanske att ta i...men det finns ju som inte samma alternativ att vända sig utomlands då det gäller att försäkra hojjen jämfört med att köpa däck på nätet(eller annat för den delen)...kunde man försäkra ett svensk registrerat fordon i utländskt försäkringsbolag till billigare pris skulle säkert många göra det

Hej alla däckspekulanter o däckkrängare,förmodar att med gubben i Antnäs så menar dom mig.Men jag är verksam i Alvik i Luleå.har 20 års erfarenhet vad gäller däck o med allt vad det innebär,har tidigare levt endast på att jobba med mc.Men har numera en mindre verkstad för däcksbyte med mera,har en ganska gedigen kundstock som år efter år handlar av mig ,så priserna måste nog vara humana.så alla ni som har funderingar o prisfrågor på däck eller däcksbyte eller behöver repa din hoj är välkommna att kontakta mig.ring mig på 070-6667708

Ahhh, perfekt! Letade som fan efter någon i Antnäs men hittade ingen . Sparar ditt nummer!

Däck köper man från Tyskland, lite drygt 30% billigare jämfört med Sveriges billigaste näthandlare (ink frakt till dörren), kränga på gör man själv, grejerna kostar mindre än mellanskillnaden på en omgång Svensksålda däck..

Ett par bira och lite musik så är det fixat på några timmar i garaget :fyllisar

Ehn, va?
Handla lokalt!
http://www.dack365.se/SearchProduct/Mc_and_Moped var är det 30% billigare?

Däckonline är fortfarande billigare då de har fraktfritt eller inbakat i priset...:tummenupp

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP