Jag vill tillbaka till Stockholm imorgon!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Samåka 1/8 från K-skoga hem till Sthlm

Hum, det var tydligen nästa helg som karln tänkte smita iväg till Dalarna och jag får ta mig hemåt på egen hand. Så om någon har plats i bilen EFTER roadracinghelgen på söndagen (1/8) är jag tacksam om jag får åka med tillbaka till Sthlm.

Ursäkta förvirringen..!

Last edited:
Bikerbitch skrev:
Någon snäll själ som jag kan få samåka med tillbaka till storstan på lördagskvällen? jP skall antagligen styra kosan mot Dalarna och jag måste hem igen. Hör av er, [naturligtvis delar vi på soppan tillbaka]

Finns det inga SAS flygplatser i närheten 300kr all inrikesflyg...

Bikerbitch skrev:
Någon snäll själ som jag kan få samåka med tillbaka till storstan på lördagskvällen? jP skall antagligen styra kosan mot Dalarna och jag måste hem igen. Hör av er, [naturligtvis delar vi på soppan tillbaka]

Ta tåget.
Dom går ofta därfrån.

men bb. jag ska ju åka hem.

Kommer ner på dagen och tängte rulla hemmåt nån timme efter sista race.

Kan åka förbi storstaden ett varv

Bikerbitch skrev:

Åk med mig.... åker tebax ganska sent.....

Hum, det var tydligen nästa helg som karln tänkte smita iväg till Dalarna och jag får ta mig hemåt på egen hand. Så om någon har plats i bilen EFTER roadracinghelgen på söndagen (1/8) är jag tacksam om jag får åka med tillbaka till Sthlm.

Ursäkta förvirringen..!

Om inte annat, så borde ju någon snäll människa på väg hem från Kinnekulle och med plats kvar i eventuell transportbil, kunna plocka upp dig på vägen också, eller hur?!? :va Eller är det en omöjligt lång omväg? :confused:

Om nu inte någon rejsputte ska hemåt Sthlmstrakten förstås! :)

Jag kanske inte ska lägga mig i så'nt som jag inte har med att göra iofs...

*/ ?>
Back