Jag vill se F1 i Gbg på en pub imorgon! Men vart???

juha01

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Mar 2003
Hoj
Africa Twin
Mina föräldrar är på besök och skulle gärna se F1 imorgon på storbild på en krog (här i Göteborg) där man kan ta en bärs samtidigt. Fins det nån som ni vet som visar F1, dit vi kan åka!!???

Vore kul med bra tips!

juha01 skrev:
Mina föräldrar är på besök och skulle gärna se F1 imorgon på storbild på en krog (här i Göteborg) där man kan ta en bärs samtidigt. Fins det nån som ni vet som visar F1, dit vi kan åka!!???

Vore kul med bra tips!

Hör med stars´n`bars på järntorget eller olearys på avenyn.

http://www.hitta.se/ViewDetailsPink...xtBoxWho=stars&UCSB%3aTextBoxWhere=g%f6teborg

http://www.hitta.se/ViewDetailsPink...iid=38Vg+4Z+a+Tc206Epy246g%3d%3d&Vkid=6889059

Thundercat skrev:

Tackar! O´learys blev det. (Den enda som visade idag av alla vi ringde) Hyffsat bra till en början med nån jäkla fotboll skränandes på 22 av 25 tv-apparater, men efter en 30 min. så var det F1 på 20 av 25 apparater! Tom fotbollsfolket ville se F1 vilket var skoj! Bra!!!

juha01 skrev:
Tackar! O´learys blev det. (Den enda som visade idag av alla vi ringde) Hyffsat bra till en början med nån jäkla fotboll skränandes på 22 av 25 tv-apparater, men efter en 30 min. så var det F1 på 20 av 25 apparater! Tom fotbollsfolket ville se F1 vilket var skoj! Bra!!!
synd att han inte kunde bromsa sig om...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg