Jag vill köra Hoj

Är hojsäsongen igång den 25/3 i Stockholm

• Antal röstningar
    0

Goose

www.adobe.com
Gick med
28 Feb 2005
Hoj
Tillbaka i Kawwastallet-->ZXR750
Nu börjar jag faktiskt tröttna på denna vita smörja som hindrar mig och många andra att påbörja HOJ-säsong 2006.

Vi är ju i mars, mars ÄR en av 3 månader som innebär att det är vår.

Den 25/3 är det en officiell premiär för mig och resten av gänget, hur troligt är det att vi kommer ut på vägarna i Stockholm, Hur många tror att hojsäsongen (dvs i Stockholm med omnejd) är igång senast den 25/3.

Det hoppas vi väl på såklart =). självklart! :)

Nån murphy liknande lag sa följande:

"Har man negativa förväntningar så blir resultatet negativt

Har man positiva förväntningar så blir resultatet negativt"

:D

En annan hämtade sin hoj 16 februari 2006, körde hojen de 7 milen hem med HÖG smilfaktor! :squid

Senast idag blev det 8 mil i solsken och 4-5 minusgrader. TACK för att jag bor i Skåneland! :tummenupp :D

ja va ute å åkte i ca 2 timmar idag...funkar fint med motard å åka.litte halkigt å spann mycket emellanåt,men va fan,antar de gör de med skurna slicks..... :D fick juh provkört å känna på ett par goa whelies... :yoparty va litte kallt när de blev mörkt å va ca -9. men nästa helg blir vi fler som ska åka så nu får vi nog anse säsongen igång... :banana

Bifogat

• 04-03-06 sh2.JPG
    04-03-06 sh2.JPG
    93.1 KB · Visningar: 186
Goose skrev:
Nu börjar jag faktiskt tröttna på denna vita smörja som hindrar mig och många andra att påbörja HOJ-säsong 2006.

Den 25/3 är det en officiell premiär för mig och resten av gänget, hur troligt är det att vi kommer ut på vägarna i Stockholm, Hur många tror att hojsäsongen (dvs i Stockholm med omnejd) är igång senast den 25/3.

Igår var det möjligt att köra faktiskt, om man bara tog sig till motorvägen, och vill köra i massa damm, men att ta sig dit några km, går inte..

TouchMan65 skrev:
En annan hämtade sin hoj 16 februari 2006, körde hojen de 7 milen hem med HÖG smilfaktor! :squid

Senast idag blev det 8 mil i solsken och 4-5 minusgrader. TACK för att jag bor i Skåneland! :tummenupp :D

Ja ja..dock inga sköna mil! Smilfaktorn var väl för att smilet frysit fast :tummenupp

Matthias skrev:
ja va ute å åkte i ca 2 timmar idag...funkar fint med motard å åka.litte halkigt å spann mycket emellanåt,men va fan,antar de gör de med skurna slicks..... :D fick juh provkört å känna på ett par goa whelies... :yoparty va litte kallt när de blev mörkt å va ca -9. men nästa helg blir vi fler som ska åka så nu får vi nog anse säsongen igång... :banana

Haha, klickade upp bilden och kände genast igen husen. Har delat ut tidningar i det kvarteret nämligen.. Sedan såg jag att du var från Thn, och jag hörde en stånka brassa igår, så jag antar att det var du. :banana Synd att jag missade showen, var bara några kvarter bort. :död

AxlySM skrev:
Haha, klickade upp bilden och kände genast igen husen. Har delat ut tidningar i det kvarteret nämligen.. Sedan såg jag att du var från Thn, och jag hörde en stånka brassa igår, så jag antar att det var du. :banana Synd att jag missade showen, var bara några kvarter bort. :död

delar du ut tidningen här forfarande???glöm inte lämna en till mig på 48.... hehe..hojen står i vardagsrummet...hur bra som helst..ja om du hörde de,va de nog ja..va dåligt med andra hojar ute va ja såg.. vet inte varför.. :D
i vilket område bor du?? ha de gött allihop nu..e inte långt kvar... sen ser vi :squid å :tuttar överallt....längtar oxå efter vår/sommar å sköna dagar..

Matthias skrev:
delar du ut tidningen här forfarande???glöm inte lämna en till mig på 48.... hehe..hojen står i vardagsrummet...hur bra som helst..ja om du hörde de,va de nog ja..va dåligt med andra hojar ute va ja såg.. vet inte varför.. :D
i vilket område bor du??

Kan ju se fel, men det ser ut som vallmovägen? Isåfall delar jag inte ut där för tillfället, men det lär bli i sommar iaf. Sommaren som för övrigt känns ganska långt borta. :mad:

Jag bor precis bredvid tandvården vid edsborg. Skaru brassa mer får du köra förbi här! :banana

AxlySM skrev:
Kan ju se fel, men det ser ut som vallmovägen? Isåfall delar jag inte ut där för tillfället, men det lär bli i sommar iaf. Sommaren som för övrigt känns ganska långt borta. :mad:

Jag bor precis bredvid tandvården vid edsborg. Skaru brassa mer får du köra förbi här! :banana

de stämmer fint..okay...synd..ingen gratis tidning då.. :huvet :D
jo men våren kommer snart nu på riktigt,gäller å tro på de bara.. :)

ja då bor du nära..du får hålla utsikt över tunhemsvägen..vem vet.. kanske kommer en husa på bakhjulet när du minst anar de.. :hihi ha de gött så länge så syns vi säkert någon gång...

Goose skrev:

jag har uppkörning i karlstad 19/4 tror inte vi har mindre snö än er:(

oj du skrev 25/3 glöm att vi är utan den vita skiten tills dess

TouchMan65 skrev:

Ibland (Väldigt sällan iofs) blir man avundsjuk på Er som bor i Skåne, kylan kan jag stå ut med, bara man slipper snön.

TouchMan65 skrev:

:va :va Finns det ingen snö i Malmö eller ?

Goose skrev:
Ibland (Väldigt sällan iofs) blir man avundsjuk på Er som bor i Skåne, kylan kan jag stå ut med, bara man slipper snön.

Just nu är här cirkus 1.5 dm snö... :gnissla :D

solsken ca -3 i malmö just nu!helt torrt på vägarna.. rätt skönt i solen ändå

Minus 5 grader här, massa snö överallt. Börjar torka upp på de större vägarna faktiskt..

jag undrar om killen som körde på motorvägen vid stigcenter i göteborg igår e medlem här .
han körde väldigt försöktigt men fan va avis jag blev ,,
såg aldrig va det va för hoj men den va röd å svart såg ut som en 600 model

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form