Jag vill köra hoj nuuuuu!

King of the bongo

Tog den här bilden igår ser väll rätt trevligt ut med himlen i bakgrunden.
Blev dock påkörd bakifrån av en taxi tidigare i veckan när jag stannat vid ett övergångställe så nu har jag mest ont i nacken o är hungrig.

Hojabstinensen är obefintlig men en skön fylla o en sjyst gryta de skulle sitta fint. :D

Bifogat

• kungen.jpg
    kungen.jpg
    12.6 KB · Visningar: 37
åka hoj nu

Åkte ner till skåne med T595:an jag köpte förra helgen. Köpte den på Bike i Trollhättan. Lite över 40 mil och säger bara.... kallt, kallt, kallt! Frös nåt hemskt om fingrarna fastän jag hade dubbla handskar. På vägen ner mötte jag en BMW hoj vid Helsingborg och körde om en hoj med sidovagn nånstans vid Halmstad. Så visst körs det hoj även på vintern. Vi får väl se om man åker nån liten runda till i vinter. :tomten

Har också grym abstinens!! Vill gå i ide nu och vakna i mars! Det var grymt mot mig själv att köpa ny hoj för en månad sen och sen bara få provköra den hem :huvet
Idag är det ju rena isgatan här i Sthlm efter regnet igår och nån minusgrad idag så jag hoppas att du inte tänker ge dig ut idag!
Apropå enduro eller off-roadhoj, kunde man inte parta ett par stycken på en ? Vi har plats i garaget än, har "bara" 4 hojar hittills!! Men vi bor ju i norrort...

JAG VILL UT OCH ÅKA!!!!!!!!! :gråta

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...