Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hähä, nu är det bestämt någon som fiskar berömJKay skrev:2652831Har för mig att det är Papparazzi som tagit den (Anders-foto).
Jag är det inte (får aldrig så coola vinklar *vissel*)
Men vaffan...Robz skrev:2653180...Slangarn sa att det var han när han passerade dig på yttern - ser ut att stämma...
Bingo skrev:2653228Men vaffan...![]()
Är det en komplott på gång![]()
![]()
Bingo skrev:2652986Hähä, nu är det bestämt någon som fiskar beröm![]()
Men eftersom rätt skall vara rätt så skall du så klart få det. Det är banne mig inte fel på dina bilder. Överlag hög klass på dem, tycker jag![]()
Tack för infon!
Jag har PM:at honom och mailat vi mail-länken i hans profil. Hoppas han får den. Känner du honom får du gärna säga till.JKay skrev:2653602JAG fiska beröm!??! DET skulle aaaaldrig få för mig! *vissel* *host*
Hör med Anders....så tror jag du har hittat rätt fotograf på den bilden.
(¤%¤@%% grabbjävel, bara för det måste jag köpa helt ny utrustning!!)![]()
Bingo skrev:2653832Jag har PM:at honom och mailat vi mail-länken i hans profil. Hoppas han får den. Känner du honom får du gärna säga till.
Jag har fått kontakt och det var rätt gubbe. Tusen tack för hjälpenJKay skrev:2654031Har meddelat honom över MSN!
EDIT: Letade genom hans arkiv och se på FAN det VAR Anders!
http://www.anders-foton.org/MC/SRW060730/slides/_DSC7092.html
Bingo skrev:2654963Jag har fått kontakt och det var rätt gubbe. Tusen tack för hjälpen
@ Ketogan: "Kolla IPTC datan i bilden..." Jag är inte mikrobiolog eller nåt sånt så du får gärna förklara vad det där betyder![]()
![]()
Åh fy fan, finns det sån info i bilderna. Jag är illa uteKetogaN skrev:Går att se i photoshop, eller bildvisningsprogram av olika slag. Finns säkert nån liten rolig programsnutt på download.com som kan ta fram det med.
Bingo skrev:2659006Åh fy fan, finns det sån info i bilderna. Jag är illa ute![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |