Jag vill inte leva längre, nycklarna är borta

Konstigt att inte flera klagar på att killen kör utan körkort. Påhoppen brukar komma snabbt på Sporthoj... :va

Tillägg:

Citat:
Inskickat av sgtpepper
Visst kör väl du utan körkort har jag för mig att du skrivit i tidigare trådar? I så fall så är det Guds straff och rätt åt dig.

Är det därför gud straffar mig varenda jävla dag? Då kanske han slutar då jag tar det i sommar.

Last edited:
P-son skrev:
Konstigt att inte flera klagar på att killen kör utan körkort. Påhoppen brukar komma snabbt på Sporthoj... :va

Tillägg:

Citat:
Inskickat av sgtpepper
Visst kör väl du utan körkort har jag för mig att du skrivit i tidigare trådar? I så fall så är det Guds straff och rätt åt dig.

Är det därför gud straffar mig varenda jävla dag? Då kanske han slutar då jag tar det i sommar.

Jo det var lite oväntat, tänkte att det skulle börja hagla klagomål men det kanske är så att de flesta som kör hoj har övningskört själva ganska mycket innan dom tog kortet?

honkiie skrev:
Jo det var lite oväntat, tänkte att det skulle börja hagla klagomål men det kanske är så att de flesta som kör hoj har övningskört själva ganska mycket innan dom tog kortet?
Övningskört själva? Mjoo, jag övade garagevändingen själv på en asfaltsplan ett par hundra meter från garaget innan jag tog körkortet.

Det du gör låter mer som grov olovlig körning i mina öron.

Köp nytt tändlås och sluta aggera barnrumpa..

:arsele

:)

sgtpepper skrev:
Övningskört själva? Mjoo, jag övade garagevändingen själv på en asfaltsplan ett par hundra meter från garaget innan jag tog körkortet.

Det du gör låter mer som grov olovlig körning i mina öron.

Grov olovlig körning = upprepad sådan, nu vet du det. Du behöver inte vara bättre på att åka för att du har körkort. När jag hade kortet indraget så körde jag extra laglydigt för att inte väcka uppmärksamhet i onödan, då var jag en mycket försiktig och förståndig pilot ett tag... :hihi

honkiie skrev:

Du verkar ju helt hjärndöd om du kört runt utan körkort, grabben.:kocko

Väx upp. :mattias

Mr * skrev:
Grov olovlig körning = upprepad sådan, nu vet du det. Du behöver inte vara bättre på att åka för att du har körkort. När jag hade kortet indraget så körde jag extra laglydigt för att inte väcka uppmärksamhet i onödan, då var jag en mycket försiktig och förståndig pilot ett tag... :hihi

Du tycker alltså att om man förlorar körkortet så FÅR man fortafarande köra bara man inte kör för fort? Att man har körkort betyder att man KAN köra. Är man av med det KAN man INTE köra... Punkt... :fatta! Jag vart av med mitt B kort i 2 månader och gav helt enkelt fan i att köra i 2 månader för att jag inte hade nåt kort. Straffet finns av en anledning!

honkiie skrev:
Jag övningskörde som en gnu själv, innan jag körde på en trafikskola. Men då gällde konbana och garagevändning/krypkörning på inhängnat område. Men efter allmän väg med handledare. Kör inte privat utan handledare. Hur dumt som helst. :fatta!

Coola Ola skrev:
Om man ska märka ord så heter det "Var är nyckeln?"

"Vars är nyckeln?" :fatta! Alternativt "voschnagerst jer'n?"

Jäkla nordtyskar, komma här och tro de kan svenska... ;)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park