Jag vill hedra en förlorad vän...

Fan vad tungt,tanke skickas till familjen.

Ja vad ska man säga :( kan inte mera göra än att skicka en tanke till vänner familj Han "har" Hade....

Tänk på hur lätt detta kan ske... jag ska verkligen tänka till :(

Detta fick en att fundera på hur lätt det kan hända.

WoX

Det var med tungt hjärta jag tog emot sms:et att vår vän hade gått bort.
Tyvärr han jag inte känna honom så mycket som jag skulle ha velat, det var en mycket trevlig och rolig prick.

Tankarna går till hans nära och kära.

R.I.P.

Träffade Jim under en kanonkul tur i roslagen, snacka en hel del med honom, han verkade va en jävligt trevlig kille, duktig på hojen oxå!
Även fast jag bara träffat honom en gång så blir man fan helt knäckt, man blir påmind om hur lätt det kan gå åt helvete...

Vila i frid Jim

/Danne

Usch vilken tråkig läsning, jag beklagar sorgen Stefan och mina tankar går till anhöriga och övriga vänner.

Jag var själv med om en frontalkrock för sju veckor sedan, men som tur för mina nära och kära så klarade jag livhanken tack vare en otrolig tur...
Innan olyckan var jag så klart medveten om riskerna vid aktiv körning med sporthojen, men jag trodde ju aldrig att det verkligen skulle hända mig något....
Det var först när jag låg i vägkanten och hade ont i hela kroppen och funderade på om jag någonsin skulle kunna gå igen, som jag verkligen insåg hur farligt det är och vad snabbt livet kan ändras när man har turen mot sig.....

V.I.F

/Joakim

All sympati för nära och kära. Det är inte kul när vänner går bort. Mc-olycka eller ej.
Beklagar sorgen....

Alltid lika tragiskt när sånt här händer. :(
Beklagar sorgen och sänder en tanke till familj och anhöriga.

snabb.

har haft allt från cross till asfaltsturbo, så jag vet vad det handlar om.
först vill jag sända en tanke till familj och vänner till den omkomne, men inte minst till familjen som blev påkörda ,särskilt barnen.
det jag vill säga är att om man håller ett sånt tempo som dom gjorde mellan arlanda och gottröra så är risken stor att man hamnar i incidenter med andra.
jag har pratat med flera som var på eller närheten av vägen den eftermiddagen. :(

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT