Jag vill ha racingtröjor!!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Taktiken var lysande! men utfallet sådär; Tänkte "Jag ställer till med ett stort 50-årskalas på Falkenbergstävlingen, och önskar mig team-Tshirts, så kommer jag att få massor av t-shirts!!!" Vill man odla racingmyten så gäller det ju att klä sig racemässigt. Och Jorpes Racing tröjan börjar bli sleten!!

Det blev tre (tack ksp racing, zelin racing och falkenbergsmotorklubb) :tummenupp) och en halv (en målartröja och en handduk från målerikompaniet:tummenupp) samt ett flak öl från en dansk i Nordgrenteamet :tummenupp samt en nupen kolv från samma gäng:tummenupp.

Det räcker inte!!! Jag vill ha fler racing-tröjor för att vara snygg när det gäller!!! Så, om det inte räcker att bjuda på tårta så BYTER jag gärna till mig tröjor. En MOZZBERRK 22:a mot en av era. Nå... någon som är sugen?

Last edited:
Jodå, den låg ju på west coast racings utedass, i det stora hålet :tungan

Kvällens roligaste bild blir på backlund och Crazy Mike.

Bifogat

• _98J8136.jpg
    _98J8136.jpg
    241.7 KB · Visningar: 217
Last edited:
Du din snåljåp! Du har väl inga... Minns du när du lovade mig en sak? 2 år sen nu denna sommar :mad: ;)

Du fick ju erbjudande om en t-shirt. Det är väl inte mitt fel att den var för liten;):D

Har tyvärr ingen budget för att köpa tröjor i massa olika storlekar. Sedan kan man ju kalla det snålt om man vill det:rolleyes:

Du kan ju höra på men jag fick ingen kladdkaka:mad:;)

Min vän, jag annonserade det på förarmötet och fyra gånger över högtaleriet!!! Vad mer begär du? Personligt inbjudningskort? En spark i röven? :D
Allvarligt talat var det ju tråkigt att du inte hann med, du får komma och få en fika en annan gång!:tummenupp

Du fick ju erbjudande om en t-shirt. Det är väl inte mitt fel att den var för liten;):D

Har tyvärr ingen budget för att köpa tröjor i massa olika storlekar. Sedan kan man ju kalla det snålt om man vill det:rolleyes:

Skämt mannen, ett skämt....
Men du ... Kallar du storlek 38 aka M för stor ja då börjar jag undra.. Hur stor är jag egentligen? :D
Du får väl skaffa lite olika storleker och utlysa en Miss Wet T-shirt tävling :tuttar. Du lär bli hur poppis som helst bland herrarna i depån... och jag tänker ivf INTE vara med... :D Tror nog att det manliga könet ställer upp med lite spons på nya tröjer till dig då också... hehehehe

Glöm inte att du fick depåns finaste tankdekorationer. Kan nog skaka fram en t-shirt också.

Jag vill ha en MOZZ t-shirt!!!!!!!!!!!!!

Jag vill ha en MOZZ t-shirt!!!!!!!!!!!!!

Lugn!!! Ställ dig i kön som alla andra!!

Precis, säljer Mozzbergs Racing någon teamtröja i sin supporter-shop? Jag hittar inte. Signerad?

Du fösstår det har vare lite datatjall på sistone så webbshåppen ligger nere för tillfellet... Men vi ordnar det! Signerad? Såklart, mot en kostnad e ALLT möjligt!:)

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...