Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Boris skrev:Så om det finns nån i stan/i närheten/norrland som vill sälja nån KTM 525/660/625 eller XR med 17" så är jag intresserad.
Abstinensen växer...
(Jag har sökt, nu är jag less)
Kom ihåg vad jag sa. Säg efter mig: jag är INTE intresserad av en motard utan behåller min tokmanliga hoj och följer med till Finland och gasar istället.tl1000s skrev:Jag börjar också bli sugen på en sådan där motard.
Men måste försöka sälja tl'en innan.
obruT skulle ju dessutom följa, fy tusan va roligt vi ska ha. 
... MEN.. tror fan inte jag klarar mig utan en motard iaf.. radyra rockar... Motard ÄGER..VA ! ingen V-TWIND-MAN 660 skrev:har blivit oförskämt underhållen av radfyror nu på slutet.. chefen har "tvingat" mig att pröva rad4 hela veckan.. hunnit med CBR 95.. nänting ?, Gsxr 1000 å en pillad Hajja med 200 hp... MEN.. tror fan inte jag klarar mig utan en motard iaf.. radyra rockar... Motard ÄGER..
PS. Kommer nog äga en stackars Rad4 innan sommarn e slut...Hehehehehe
Jag tycker du kan göra något mittemellan och köpa en V-twin från aprilia! SXV 4.5 dåD-MAN 660 skrev:har blivit oförskämt underhållen av radfyror nu på slutet.. chefen har "tvingat" mig att pröva rad4 hela veckan.. hunnit med CBR 95.. nänting ?, Gsxr 1000 å en pillad Hajja med 200 hp... MEN.. tror fan inte jag klarar mig utan en motard iaf.. radyra rockar... Motard ÄGER..
PS. Kommer nog äga en stackars Rad4 innan sommarn e slut...Hehehehehe
(som tack för tipset kräver jag en provkörning OlleR skrev:Boris: Alla husorna är landsvägsreggade, KTMen är enduroreggad men det har då inte vart nå problem för jesse att åka den på gatan för det... Jag äger en av Husorna å när du lix e här må du ju provköra CRFen också!

Du e välkommen! Kom å prova jesses 520! Förfasiken E-reggat funkar ju kanonbra!Boris skrev:Jag är lite skeptisk till skruvandet i de där husorna, ska nog börja med nått mer lättskruvat och uppgradera sen om det är så kul som det ser ut.
Men kan ju alltid komma och kolla bara för att prova hondan.
![]()
Boris skrev:Sådärja, nu är den inhandlad, woho![]()
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem