Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Läser inte så mycket längre men SVENSK MAFFIA fastnade jag i så det blir mitt tips!![]()
Infiltratören och Camorra är nog jäkligt bra också.
Det känns som att man går miste om något om man skaffar den som ljudbok
Dessa tror jag också på, de övriga du räknade upp lät inte lika lockande. Stieg Larsson skulle jag inte ta i med tång, har börjat läsa hans skit men det var sämre än insändarna i lokalblaskan
Edit/ Jag har redan rest iväg och kommit hem igen så just nu behöver jag inga boktips men om någon annan behöver det så varsågod att använda denna tråd, vi måste tänka miljövänligt och spara på utrymmet!
Jag lovar dig att du inte blir besviken på Roslund och Hellström. Det finns många bra böcker. Men få böcker som lämnar läsaren påverkad. Deras böcker gör det. De berör viktiga ämnen från olika vinklar, samtidigt som de skriver spännande och intelligenta berättelser. Ett måste helt enkelt.
Då kan du få ge mig en snabb recension på dem, vad handlar de om etcJag kanske får ta dig på orden, det var mer Stieg Larsson jag ryckte till över för det är för mig oförståeligt hur han kan vara så omtyckt. Eller egentligen inte, Svenskarna har extremt dålig smak överlag
![]()
Jag vill inte säga för mycket om dem, egentligen ingenting.
Läste lite om böckerna nu, den enda som jag känner att jag kan tänka mig att lyssna på var "Edward finnigans upprättelse". Jag får återkomma när jag har lyssnat på den, "köpte" den alldeles nyss![]()
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten