Jag vill fota motorcyklar! Nån som ställer upp?

Jag är sugen på att skrapa ihop ett gäng med Daytona 675a och ta gruppfoto, finns ju ett gäng i GBG-området. Om de finns något bra ställe för att ta ett gruppfoto. :)
Någon mer med 675a som läser här och skulle vara intresserad av detta?

Håller på att redigera bilder för fullt, har lite tjockt med jobb nu till nsäta vecka men jag försöker plöja så gott det går!!!!

Tyckte dock lite synd om mig själv igår efter hoj-incidenten men ville "fira" att hojfan är tillbaks så jag passade på att ta en ny profilbild :P

vael.jpg

Håller på att redigera bilder för fullt, har lite tjockt med jobb nu till nsäta vecka men jag försöker plöja så gott det går!!!!

Tyckte dock lite synd om mig själv igår efter hoj-incidenten men ville "fira" att hojfan är tillbaks så jag passade på att ta en ny profilbild :P

vael.jpg

fettnice!!!!:yoparty:Bugar

Jag är sugen på att skrapa ihop ett gäng med Daytona 675a och ta gruppfoto, finns ju ett gäng i GBG-området. Om de finns något bra ställe för att ta ett gruppfoto. :)

Tycker de va riktigt kul å fota så jag e på med min 675a :)

Om du är sugen på hojplåtning så är det supermotard-sm i falkenberg i helgen...
Tänkte det kunde va nåt.

Bilder på Teasis och hennes hoj är nääästan klara... jag vet att jag är sjukt långsamt men men, jag försöker göra så mkt som det går mellan jobben :)

Här är en sneakpeeeeek, bilderna kommer ut i morgon om de godkänns ;)
daytona-closeup1-500x750.jpg

Du vill ju bara ha ett gruppfoto med en massa tjejer...

Här är en sneakpeeeeek, bilderna kommer ut i morgon om de godkänns ;)

Du är ju grym!! :Bugar

Last edited:
Väldigt fina bilder blev de, speciellt på hojen, den e ju lika underbar på bild som i verkligheten :D

Tja du har mitt nr men du hör inte av dig 0705-209768 chromesläde o masa gaddningar

Tja du har mitt nr men du hör inte av dig 0705-209768 chromesläde o masa gaddningar

Tjena igen, jag jobbar som en iller, har massa noteringar här att jag ska ringa dig så hoppas du håller ut!
Har ca en vecka till med tokigt mycket jobb (driver eget företag därav de udda urladdningarna med antingen inget jobb eller för mycket jobb) men jag fotar alla jag lovat att fota!

snart snart, ska bara... ;)

Sådärja, som utlovat här är bilderna efter Teasis godkänt ;)

triumph-gold-1-500x750.jpg

triumph-gold-2-500x338.jpg

triumph-gold-4-500x656.jpg

daytona-closeup2-500x333.jpg

Jag är inte jättebra på att orka skriva hur vi gick till väga och så med själva plåtningen men lite info finns det på här)

Jag vill också plåta. men endast knäskrapsbilder eller wheelies. Inga modellbilder för min del. Nån som har lust?

Riktigt snygg!! :tummenupp

Bilderna och hojen var ju bra också :rolleyes:

Jag vill också fota lite mer actionbilder, ska bara lista ut hur fan jag fångar snygga vinklar men jag är på att öva någon dag!

Jag vill också fota lite mer actionbilder, ska bara lista ut hur fan jag fångar snygga vinklar men jag är på att öva någon dag!

Jag ställer gärna upp som modell :tungan
Kan slänga på mig skinnstället om du vill ha knäskrapsbilder också...

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul