Jag vill fota motorcyklar! Nån som ställer upp?

jag vill gärna va med på det oxå ..
jag tror att qinton gärna är med på det oxå

Hell yeah! En snygg prisvinnande fighter och sin lilsyrra är val aldrig fel! Roligt med lite wheelie/stoppie bilder med! Hade varit svinbra med grupp wheelie...Så många som orkar!!! Guinessbook...here we come!

pm'a

Q-ster:banana

Hell yeah! En snygg prisvinnande fighter och sin lilsyrra är val aldrig fel! Roligt med lite wheelie/stoppie bilder med! Hade varit svinbra med grupp wheelie...Så många som orkar!!! Guinessbook...here we come!

pm'a

Q-ster:banana

Grupp wheelies hade varit jävligt ballt :tummenupp

Ja du verkar då ara en duktig fotograf iaf, många som vill ställa upp, ajg är gärna med med min guldklimp om du tror du kan göra nå bra av den :D

Fotat idag. :) kul men rätt så übervarmt dock. Bilderna lär bli supersnygga. :tummenupp

Min stackars inkorg är som en hålig ost haha :)

Tack till alla som PMar, jag försöker svara, planera och boka så gott det går...
Om jag missar att höra av mig eller så, så är det bara att PMa igen, är nog bara jag som glömt det eller liknande men som sagt, jag fotar mer än gärna och det är bara att tjata på mig!

Gruppwheelies låter svincoolt, inte en aning hur man tar den bilden dock, borde ju vara lättast från en bil/bagage men då måste vi ha bil samt förare till den också.

Stoppies går ju lite lättare, då kan man rigga på plats och göra stoppies inom en viss area så att säga... så länge ingen välter blixtarna ;)

Eftersom jag knappt har koll på inkorgen så vore det guld att få lite förslag på locations också, som sagt, nytt med att fota hojar och visst har jag lite idéer men tar gärna emot locations som passar just DIN hoj :)

Fotat idag. :) kul men rätt så übervarmt dock. Bilderna lär bli supersnygga. :tummenupp

Sitter med redigeringen nu, blir kanon :D

Last edited:
Min stackars inkorg är som en hålig ost haha :)

Tack till alla som PMar, jag försöker svara, planera och boka så gott det går...
Om jag missar att höra av mig eller så, så är det bara att PMa igen, är nog bara jag som glömt det eller liknande men som sagt, jag fotar mer än gärna och det är bara att tjata på mig!

Gruppwheelies låter svincoolt, inte en aning hur man tar den bilden dock, borde ju vara lättast från en bil/bagage men då måste vi ha bil samt förare till den också.

Stoppies går ju lite lättare, då kan man rigga på plats och göra stoppies inom en viss area så att säga... så länge ingen välter blixtarna ;)

Eftersom jag knappt har koll på inkorgen så vore det guld att få lite förslag på locations också, som sagt, nytt med att fota hojar och visst har jag lite idéer men tar gärna emot locations som passar just DIN hoj :)

Sitter med redigeringen nu, blir kanon :D

Förare har du väl ändå? :D

Jag är på med min blivande Buell XB9R.
Får den nästa vecka.

//Andreas

Kommer bli lite motardkörning ute vid arendal imorgon, kanske kan va
kul att plåta, troligtvis runt 14 och framåt, kan nog bjudas på en eller annan stoppie samt bakhjul med...

Jag är verkligen på!! Apsnygga bilder! Var bor du? :)
Skriv till min mail här på SH... hade varit apkul å fått lite snygga bilder på duccen!! :Bugar

Hakar gärna på , fick en vision med 748:an och min 996:a tight med knäskrap i någon just böj...:yoparty

TACK SÅ MKT för bilderna! :Bugar SÅÅÅ nöjd! :tummenupp
Första gången jag kan njuta av att kolla på ett foto där jag själv är med..:D
Vi ställer gärna upp fler gånger.

Till er andra: ta chansen att få lite snygga hojbilder!

Sådärja, nu har både Mcmiss och fröken blå hunnit titta och gett tummen upp (phue!)
Så här är bilderna och resultaten, har valt att inte lägga upp alltför stora bilder men man borde få en ok inblick i alla fall ^^

http://www.darklittlesecret.com/bikergirls-the-sound-of-sweet-pictures/

edit: Vad är en fototråd utan bilder, här är en teaser ;)

mcmiss-froken-bla-1-500x738.jpg

Last edited:
Sugen på att fota en chromesläde oxå?
Kan toppa med nästan fulltattuerad tjockis
Kolla i mitt hojgarage så ser du om något passar

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion