Mr Brownstone
Ny medlem
Klarar fan inte av det längre! Hörtdepresionen i år är värre än någonsin!
(ngn som känner igen sig?)
Funderade att tag på att knyta en mintgrön skinnslips runt huvudet o gå lös på stan, bara för att ngnting skulle hända...
Men så såg jag ett kryphål ut ur detta helvete som knappast kan kallas liv, att flytta till ITALIEN!
Är det ngn som har erfarenheter av detta eller liknande? Är det krånglit? Är lönerna bra där nere? Det är nog inte gratis att köra rr där heller! Vilka klasser finns? Finns det ngn klass för mig och min aprilia 250sp?
(ngn som känner igen sig?)
Funderade att tag på att knyta en mintgrön skinnslips runt huvudet o gå lös på stan, bara för att ngnting skulle hända...
Men så såg jag ett kryphål ut ur detta helvete som knappast kan kallas liv, att flytta till ITALIEN!
Är det ngn som har erfarenheter av detta eller liknande? Är det krånglit? Är lönerna bra där nere? Det är nog inte gratis att köra rr där heller! Vilka klasser finns? Finns det ngn klass för mig och min aprilia 250sp?
