Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jo såhär ligger det till, jag kan inte vara med i smc uppsala eftersom jag bor i stockholms län, om jag inte blir medlem i en ansluten förening, först då kan jag bli medlem i smc uppsala. inte roligt men så ligger det till.URRninja skrev:Förstår inte helt hur du menar.Men SMC Uppsala är det väl som gäller, det är de som ordnar körningar på Rörken och som medlem åker du gratis.
hermes skrev:jo såhär ligger det till, jag kan inte vara med i smc uppsala eftersom jag bor i stockholms län, om jag inte blir medlem i en ansluten förening, först då kan jag bli medlem i smc uppsala. inte roligt men så ligger det till.
vad kostar ett årskort på rörken?
ja då är man med i Östra Aros MC Klubb nart dåGalne Dansken skrev:Du får göra som Ugluk talar om:
Mäld dig in i Östra Aros MC Klubb, det koster 300 kr. Sen är du även med i SMC Uppsala, och då får du köra på Rörken kostnadsfritt.
Vällkommen till oss i SMC Uppsala & Östra Aros.![]()
. hermes skrev:japp då var det betalt och klart, nu är man medlem i Östra Aros MotorCykel Klubb.
hermes skrev:japp då var det betalt och klart, nu är man medlem i Östra Aros MotorCykel Klubb.
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller