Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jo såhär ligger det till, jag kan inte vara med i smc uppsala eftersom jag bor i stockholms län, om jag inte blir medlem i en ansluten förening, först då kan jag bli medlem i smc uppsala. inte roligt men så ligger det till.URRninja skrev:Förstår inte helt hur du menar.Men SMC Uppsala är det väl som gäller, det är de som ordnar körningar på Rörken och som medlem åker du gratis.
hermes skrev:jo såhär ligger det till, jag kan inte vara med i smc uppsala eftersom jag bor i stockholms län, om jag inte blir medlem i en ansluten förening, först då kan jag bli medlem i smc uppsala. inte roligt men så ligger det till.
vad kostar ett årskort på rörken?
ja då är man med i Östra Aros MC Klubb nart dåGalne Dansken skrev:Du får göra som Ugluk talar om:
Mäld dig in i Östra Aros MC Klubb, det koster 300 kr. Sen är du även med i SMC Uppsala, och då får du köra på Rörken kostnadsfritt.
Vällkommen till oss i SMC Uppsala & Östra Aros.![]()
hermes skrev:japp då var det betalt och klart, nu är man medlem i Östra Aros MotorCykel Klubb.
hermes skrev:japp då var det betalt och klart, nu är man medlem i Östra Aros MotorCykel Klubb.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |