Jag vill bli flugornas herre.

Å det funkade?

Idag har det varit max 3 flugor som stört, bussade nyss hunden på den sista som låg och dog på golvet. Vet ej om det beror på min chemical warfare eller för att jag inte har eldat nått idag.

Sure, samtliga försvann direkt..

Borde du inte kunna täta så dom inte kommer ner från vinden? Bör väl max vara en lucka som går upp dit?
Möjligen, kanske, om man fyller vinden med flytspackel, men iom att dom bor i isoleringen utanför själva vinden så är det sannolikt bortkastat det också. Du anar inte hur många små skrymslen och vrår det finns i ett hus där småflugor kan ta sig igenom.

När du ändå håller på att utrota dom i kåken, ställ upp en kupévärmare/byggfläkt på vinden också, tillsammans med lite diskmedelsgroggar eller flugpapper.

Möjligen, kanske, om man fyller vinden med flytspackel, men iom att dom bor i isoleringen utanför själva vinden så är det sannolikt bortkastat det också. Du anar inte hur många små skrymslen och vrår det finns i ett hus där småflugor kan ta sig igenom.

När du ändå håller på att utrota dom i kåken, ställ upp en kupévärmare/byggfläkt på vinden också, tillsammans med lite diskmedelsgroggar eller flugpapper.

Det vettigaste hitintills, men hiva in en byggstrålkastare med.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back