Jag vill bli flugornas herre.

Å det funkade?

Idag har det varit max 3 flugor som stört, bussade nyss hunden på den sista som låg och dog på golvet. Vet ej om det beror på min chemical warfare eller för att jag inte har eldat nått idag.

Sure, samtliga försvann direkt..

Borde du inte kunna täta så dom inte kommer ner från vinden? Bör väl max vara en lucka som går upp dit?
Möjligen, kanske, om man fyller vinden med flytspackel, men iom att dom bor i isoleringen utanför själva vinden så är det sannolikt bortkastat det också. Du anar inte hur många små skrymslen och vrår det finns i ett hus där småflugor kan ta sig igenom.

När du ändå håller på att utrota dom i kåken, ställ upp en kupévärmare/byggfläkt på vinden också, tillsammans med lite diskmedelsgroggar eller flugpapper.

Möjligen, kanske, om man fyller vinden med flytspackel, men iom att dom bor i isoleringen utanför själva vinden så är det sannolikt bortkastat det också. Du anar inte hur många små skrymslen och vrår det finns i ett hus där småflugor kan ta sig igenom.

När du ändå håller på att utrota dom i kåken, ställ upp en kupévärmare/byggfläkt på vinden också, tillsammans med lite diskmedelsgroggar eller flugpapper.

Det vettigaste hitintills, men hiva in en byggstrålkastare med.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D