blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
spelar ju ingen roll om du har världens alla kåpor på din trajja.. tycker du inte om det så gör du ju inte.. ska nog till mer än en kåpa för att övertygas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mingves skrev:Kul att du gillade hojen, imorgon skall jag på middag med tjejen så det går inte att ta en lugnare tur.
///M
Therudeboy skrev:Samma sak kände jag när jag köpte cross mingves. Det såg skit kul ut och hur lätt som helst men efter ett varv på banan var jag helt slutkörd, hade den några månader och sålde. Kan tänka mig att det blir samma sak med motorcykel men där har man flera val tex om jag tröttnar på gatåka kommer jag testa bana villket jag vet att jag gillar iom att jag kört minimotoMen drömmar kan ibland vara roligare än verkligheten men det är ändå skit kul att förverkliga dom.
Mingves skrev:Japp min första sporthoj.
Det var ju inte direkt bekvämtTrots den lilla kåpan på Speed 4an så blåste det grymt i 110.
///M
Mingves skrev:Skönt att höra att jag inte är ensam om att testa saker
Grejen är att man måste testa grejor för att veta om man gillar det, jag kunde ju inte veta innan jag köpte hojen om jag gillade det eller inte.
Visst är det dyrt men vad skall man annars ha pengar till
//M
Mingves skrev:....var ute idag med killarna från GBG och körde en sväng. Visst var det trevligt att träffa alla man tjatat med här på S-H men jag känner lite att jag inte tycker MC var så kul som jag hoppats. Kanske jag förstorade upp mina förväntningar medans jag inte kunde köpa en hoj?
Jag får väl känna efter i några veckor till, känns det som det gör nu så säljer jag hojen....
Sedan är jag en kille som gillar testa nya grejor så det är väl så att jag egentligen vill testa nån ny sak nu....
///M
Therudeboy skrev:Precis så resonerar jag med :> Man måste våga testa och det går ju alltid sälja sakerna![]()
Pejo skrev:*KLIPP*...Kan nån berätta vad ordet "great" har i "Great Britain" att göra ?![]()
Pejo skrev:Du är inte så lite velig du inte. Tänker på den här tråden... hmmm:länk
Ge dig själv lite tid att känna efter, sen bestämmer du dig. Åk gata, landsväg, toura nån sväng, posa lite i stan, kanske prova bankörning ? Det finns så mycket på hojjen att göra... men, just ja, du åkte engelskt ja...![]()
Kan nån berätta vad ordet "great" har i "Great Britain" att göra ?![]()
Nejvbie skrev:Här har man inte fått köra knappt något på 8månader och klarar knappt en dag till! Och du klagar? :O
Hoj behöver inte kosta så himla mkt, man behöver ju inte ha de värsta av de värstaMingves skrev:Jag tycker att det är kul att det finns de som kan tänka sig lägga alla sina pengar på MC, det är kul med folk som brinner för sina intressen
Jag brinner för klättring, men det kostar lite mindre...
//M
Tycker fan jag med alltså... Så fort jag vart ute å kört vill jag bara ut igen åp köra mer å mer...HanneZ skrev:själv tycker ja bara att de blir roligare o roligare ju mer ja kör!
Nej jag vet.HanneZ skrev:Hoj behöver inte kosta så himla mkt, man behöver ju inte ha de värsta av de värsta
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|