Jag VAR sugen på att bygga om till streetfighter.

Micke_Lindstrom skrev:
Varför ska tyskar (här holländare) alltid rikta upp bakdelen i 45 graders vinkel, är dom rädda att ramla av?

Ja jag funderar på samma sak, jag har fått upp väldigt många tyska och holländska bilder och ja VAD FAN HAR DOM FÖR SMAK!!!
Dom flesta och då menar jag verkligen dom flesta är juh inte stylade, dom är juh helt sabbade!!
Lite sämre skick på lacken så vann dom garanterat deceniets RATbike med många av dom :D
//Tobbe

Last edited:
Inom en snar framtid kommer detta stuk även komma till Sverige tror jag vilket jag inte har nåt emot.
Kul att folk vågar bygga hojar som sticker ut :rock

Ska man köra tolvor utan att skrapa så är det ju ett måste ... men snyggt är det inte ...

Bandit skrev:
Inom en snar framtid kommer detta stuk även komma till Sverige tror jag vilket jag inte har nåt emot.
Kul att folk vågar bygga hojar som sticker ut :rock
Tror inte jag... vem vill åka omkring på en hoj som folk skrattar åt? :confused:
Tyskarna har ju alltid haft bedrövlig smak i allt från motorcyklar till schlagermusik (möjligen bilar undantaget) :fakta

WASP skrev:
Tror inte jag... vem vill åka omkring på en hoj som folk skrattar åt? :confused:
Tyskarna har ju alltid haft bedrövlig smak i allt från motorcyklar till schlagermusik (möjligen bilar undantaget) :fakta

WORD! :fakta

Micke_Lindstrom skrev:
Varför ska tyskar (här holländare) alltid rikta upp bakdelen i 45 graders vinkel, är dom rädda att ramla av?

Tror det är för att den ska ligga rätt i vinkel när man slangar. Men fult är det :zpy

NordhNet skrev:
Tror det är för att den ska ligga rätt i vinkel när man slangar. Men fult är det :zpy

Vilken ska vara rätt i vinkel?
Hojen eller ryggen eller helt enkelt den vridna bilden av hur en hoj ska se ut :notme
Tobbe

Visst var hojen ful. Tycker jag. Men smaken är delad. Och den väcker tydligen mer uppmärksamhet än en originalknarr. Våga bygga om!

hehe, den var ju cool. förutom arselet.

Sån hoj jag har å stuntar med. Väger bly gör dem.

Swedie skrev:
hehe, den var ju cool. förutom arselet.

Sån hoj jag har å stuntar med. Väger bly gör dem.

nä nä det där har du fått om bakfoten, FZR är juh skitlätta ........eller inte :crash
//Tobbe

knutte_66 skrev:
Visst var hojen ful. Tycker jag. Men smaken är delad. Och den väcker tydligen mer uppmärksamhet än en originalknarr. Våga bygga om!

Visst är smaken delad, men samma style UTAN böj på röven så hade den hojen varit ascool.
Jag hade väl ärligt talat tänkt mig min hoj i den stilen, men dock med ngt mindre vinkel på röven.
Får väl se om pengarna trillar in som tänkt, gör dom det är det bara börja bygga :cool:
//Tobbe

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...