jag var skeptisk

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
men nu är jag övertygad..... jag testade en HD och det var sämre en vad jag trodde, det hände absolut ingenting och bromsar vad är det??? jag är nu övertygad om att det är det värsta skiten som byggts.

Skönt & höra att det finns fler som har den övertygelsen!!
Det är bara en sak som är rolig, och det är att det blir gnistregn i nästan varje kurva!
Nej jag tar tillbaka, inte ens det är roligt på en sån blysläde.

blom skrev:
men nu är jag övertygad..... jag testade en HD och det var sämre en vad jag trodde, det hände absolut ingenting och bromsar vad är det??? jag är nu övertygad om att det är det värsta skiten som byggts.

Det sjuka med HD är ju att folk är beredda att betala 220 000:- för en gammal luftkyld jätte v-twin med värdens sämsta brommsar. Näää det är fan dags att alla knuttar börjar syna bluffen. Bojkott!! Slå hål på HD myten för bövelen!!

Men HD kör man ju inte om man vill ha härliga upplevelser. HD är en riktig penisförlängare. Se bara vilka som kör på dem, Hells Angels, Bandidos osv. Näpp, en bil med två hjul är vad det är.

John Holmes skrev:
Upplevelser du aldrig tidigare varit med om lär du få med felrake, stelben med en centimeters dyna och total avsaknad av frambroms,,, :D

Haha, jo det förstås. :D

Gustav1 skrev:
Men HD kör man ju inte om man vill ha härliga upplevelser. HD är en riktig penisförlängare. Se bara vilka som kör på dem, Hells Angels, Bandidos osv. Näpp, en bil med två hjul är vad det är.

Tror alla i växjö som har en XT600 får hålla sig undan ett tag om HA eller liknande gäng får se den komentaren :D

fireblade skrev:
Tror alla i växjö som har en XT600 får hålla sig undan ett tag om HA eller liknande gäng får se den komentaren :D

Så vitt jag vet så är vi tre som åker XT i Växjö....så jag kan vara ganska lugn......iofs är det bara jag som har en blå :eek:

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti