jag var nykter i morse me ddet bötjat ordna up sig nuuuuuuuuuu

Itacha75 skrev:
2353747 Nu har det ordnat upp sig rejält kan jag berätta! :D Fast jävla crap att tjejen man gillar ha kille och bläääää!!!!!!!!

Min önskelista:
1. Hon blir singel, eller multipel med mig ;)
2. Inte ha så jävla ont.
HAHA De roliga är att att du raggat 3-4 dagar/fester på henne innan du fatta det. De fan värre än att jag halka på stenen.. Sen ragga du ju fan på 42 åringen också.

KalleNorton skrev:
2352283 Jovars, det är bra. Illamåendet har inte slagit till än

Önskar jag kunde säga det samma. Drack två fatöl, två Smirnoff ice och en Irish Flag shot igår..blev redlöst full och mår spyilla idag. Har provat pizza, annat onyttigt skräp, bada i kall sjö..dricka vatten..(dock inte ur sjön ;)). Inget funkar..snart provar jag fingrar i halsen. Funkar det mot bakisillamående?:näsblod

Nursey skrev:
2355237 Önskar jag kunde säga det samma. Drack två fatöl, två Smirnoff ice och en Irish Flag shot igår..blev redlöst full och mår spyilla idag. Har provat pizza, annat onyttigt skräp, bada i kall sjö..dricka vatten..(dock inte ur sjön ;)). Inget funkar..snart provar jag fingrar i halsen. Funkar det mot bakisillamående?:näsblod

Du som bott i Irland ska väl klara bra mycket mer än så?
Dejten igår kunde dricka kan jag säga. Blanda väl groggarna 50/50:näsblod :yoparty

Rash skrev:
2355353 Du som bott i Irland ska väl klara bra mycket mer än så?
Dejten igår kunde dricka kan jag säga. Blanda väl groggarna 50/50:näsblod :yoparty

Jag blev redigt alkoholinvand första åren på irland. Sedan köpte jag bil o hoj och tyckte mer om att köra..varpå alkoholintaget sjönk till noll nästan (förutom en o annan kall öl till maten). Tycker fortafarnde mer om att köra än dricka..men ibland måste man släppa loss lite :tuttar :fyllisar (tydligen släppte jag loss med en stång uppe på ett poduim igår kväll :D)

Nursey skrev:
2355237 Önskar jag kunde säga det samma. Drack två fatöl, två Smirnoff ice och en Irish Flag shot igår..blev redlöst full och mår spyilla idag. Har provat pizza, annat onyttigt skräp, bada i kall sjö..dricka vatten..(dock inte ur sjön ;)). Inget funkar..snart provar jag fingrar i halsen. Funkar det mot bakisillamående?:näsblod

En pizza med dubbel ost, 1,5 lit Cola och en rejäl påsättning kan bota det mesta :fakta

Starfighter skrev:
2355387 Bildbevis!!! :tuttar :D

Hehe, vad är du beredd att betala?
Vi ska nog kunna sätta upp en hygglig avbetalning :hihi

Last edited:
vad ska egentligen :jäs :jäs forestalle egentligen?

vad betyder det?:va

Bärgren skrev:
2357038 Yes, ja, eller hur, självklart.

Helt enkelt att man håller med om en toppengrej.

Ok.

Och vad ska det se ut som? smilie med vinge? hand? gront prutt moln? :va

Back